توسعه طرح زمستانه شهرداری مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: نیروهای انسانی متخصص و ماشین‌آلات مجهز پسماند به طرح زمستانه خدمات‌رسانی به شهروندان پیوستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود رضوی در حاشیه مانور عملیات زمستانی خودروهای شهرداری مشهد، اظهار کرد: ماشین‌آلات به کار گرفته شده در طرح زمستانه زیر پوشش سیستم نظارت و کنترل هوشمند است که از اتاق مدیریت بحران سازمان پسماند برنامه‌ریزی و کنترل می‌شود.

وی افزود: امداد خودروهایی که تعمیرات خودروهای سنگین را در محل انجام می‌دهد، تأمین شد تا در صورت خرابی احتمالی و ناگهانی، خودروهای عملیات زمستانی به محل مراجعه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ماشین خراب را راه‌اندازی کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد با بیان اینکه در صورت بارش برف و باران و حالت آماده‌باش، همه ماشین‌آلات سبک و سنگین سازمان پسماند به شهروندان ارائه خدمت می‌کند، خاطرنشان کرد: ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند با تجهیز به ملزومات زمستانی در همه مناطق سیزده‌گانه شهرداری آماده انجام عملیات در مواقع بحرانی تا پایان سال خواهد بود.

رضوی اضافه کرد: دستورالعمل عملیات زمستانی تمام مجموعه مدیریت پسماند مشخص شده است تا در صورت بارش احتمالی و یخبندان مشکلات ناشی از آن به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند و پاکبانان تلاشگر در آماده‌باش کامل هستند تا در هر زمان و مکان به شهروندان خدمات ارائه دهند، از شهروندان درخواست می‌شود به دنبال بارش‌های زمستانی و یخبندان، پیش‌بینی لازم برای تردد در سطح شهر را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: شهروندان توقع ترافیک روان در مقایسه با روزهای عادی و خشک را نداشته باشند و سایر تمهیدات زمستانی را مدنظر قرار دهند.

کد خبر 632426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.