اولویت‌بندی در پروژه‌های عمرانی مورد توجه قرار گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اولویت‌بندی در انجام پروژه های عمرانی در دستور کار قرار گیرد.

گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی امروز_ دوشنبه نوزدهم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت بندی در انجام پروژه‌های عمرانی در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: اتصال خیابان‌های ابوذر، حر و بسیج در دستور کار قرار گیرد تا شاهد کاهش بار ترافیکی در این محورها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ضرورت توجه به کمربندی اصلی شهر گفت: در خصوص آزادسازی و تفاهم‌نامه کمربندی اصلی شهر در خصوص استملاک اراضی باید وقت و دقت بیشتری گذاشته شود.

وی با بیان اینکه اگر جابه‌جایی تأسیسات شهری را به موقع نتوانیم انجام دهیم در آینده با مشکلاتی جدی مواجه خواهیم شد، افزود: اطلاع رسانی اخبار در مدیریت شهری بسیار ضعیف است و انتقاد داریم و در این راستا ابتدا از روابط عمومی شهرداری و سپس از روابط عمومی شورا گلایه مند هستیم.

کریمی خاطرنشان کرد: در این جلسه گزارشی از برگزاری دومین مجمع رؤسای شوراهای شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمال غرب کشور ارائه کردم.

وی گفت: ریاست و دبیری این مجمع به مدت یکسال در هر شهری که برگزار شود، به ترتیب برعهده ریاست شورای اسلامی شهر تبریز و قائم مقام شهرداری تبریز است.

شفافیت و اطلاع رسانی به شهروندان در طول اجرای پروژه‌های عمرانی در دستور کار قرار گیرد

عادل اعظم انهر، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در جمع خبرنگاران افزود: شفافیت در طول اجرای پروژه‌های عمرانی در تمامی حوزه‌ها به شهروندان اطلاع داده شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی در راستای پروژه‌های عمرانی متعدد خاطرنشان کرد: ارومیه در سال ۱۴۰۲ تبدیل به یک کارگاه عمرانی خواهد شد و اولویت ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

اعظم انهر ادامه داد: در حوزه ماشین آلات، نوسازی و به‌روزرسانی آنها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 632406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.