بیانیه شورای فرهنگی وزارت نیرو در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی

شورای فرهنگی وزارت نیرو با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات اسلام را محکوم کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، در این بیانیه آمده است:

«بار دیگر استکبار و غرب به جهل و حماقت خود باز می‌گردند و به بهانه آزادی عقیده و بیان و استقلال مطبوعات اقدام به عمل شیطانی با تمسخر دین و تحقیر نمادهای دینی و ارزش‌های والای اسلامی می‌کنند.

پس از آنکه غرب تلاش خود را با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) آغاز کرد، امروز می‌بینیم که نشریه شارلی ابدو از روی خشم و در راستای جنایات غرب، دندان‌هایش را نمایان ساخته و کاریکاتور موهنی را علیه یکی از نمادهای دین اسلام و مسلمانان و رهبری منتشر کرد که پیروزی را برای مقاومت اسلامی در برابر غرب متخاصم و دستان آلوده آن به خون مردم بی‌گناه، مانند داعش و گروه‌های دیگر رقم می‌زند.

فرانسه که به دروغ خود را مهد تمدن و آزادی و مدافع حقوق بشر، کودکان و زنان معرفی می‌کند، سوابق ننگین و شرم‌آوری از نقض حقوق بشر در کارنامه خود دارد، هنوز هم در پی استحمار و استثمار ملت‌هاست.

شورای فرهنگی وزارت نیرو این جسارت ننگین به مرجعیت دینی از مراجع مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی را محکوم کرده و همگام با ملت رشید ایران اسلامی ضمن اعلام انزجار و خشم شدید از این گونه اقدامات نفرت‌آمیز، دولت فرانسه را مسئول عواقب این اهانت بی‌شرمانه علیه مقدسات مسلمانان جهان می‌داند.»

کد خبر 632373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.