سعید عقیلی: با بضاعتی که داشتیم حریف را از پا درآوردیم/ برای هراز پایان داستان نیست

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: می‌دانستیم در مقابل تیمی قرار می‌گیریم که مربی و بازیکنان تیم ملی را در اختیار دارد، اما با بضاعتی که داشتیم آن‌ها را از کار انداختیم و توانستیم نتیجه بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید عقیلی پس از پیروزی مهم و ارزشمند سه بر صفر گیتی‌پسند مقابل لبنیات هراز آمل در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و برنامه‌هایی که در تمرینات برنامه‌ریزی کرده بودیم را به اجرا درآوردیم. می‌دانستیم در مقابل تیمی قرار می‌گیریم که مربی و بازیکنان تیم ملی را در اختیار دارد، اما با بضاعتی که داشتیم آن‌ها را از کار انداختیم و توانستیم نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به عملکرد گیتی‌پسند مقابل تیم لبنیات هراز آمل افزود: در بازی امروز، اشکالات قبلی را برطرف و سعی کردیم از هرگونه ماجرایی جلوگیری کنیم تا اشتباهی رخ ندهد. هوشمندانه بازی کردیم و خوشبختانه نتیجه خوبی کسب شد. امروز برای والیبال استان روز خوبی است و به مردم اصفهان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند با اشاره به وضعیت تیم حریف تصریح کرد: همچنین به آقای عطایی و کادر و بازیکنان تیم هراز خسته نباشید می‌گویم. قطعا برای آن‌ها این آخر ماجرا نیست و توانایی‌های زیادی دارند که به کسب نتایج خوبی برایشان منجر خواهد شد.

عقیلی در پایان خاطرنشان کرد: در بازی امروز، دو مصدوم داشتیم و بقیه تلاش کردند تا نبود این دو بازیکن حس نشود. امروز سهند اله‌وردیان با اینکه بیمار بود بازی کرد و امتیازات خوبی برایمان کسب کرد و امیدواریم در بازی‌های بعدی، تیممان بتواند همچون امروز موفق عمل کند.

کد خبر 632359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.