ذوب‌آهن ۷۲ _ کاله مازندران ۷۵/ اولین باخت گاندوها در نیم‌فصل دوم رقم خورد

تیم بسکتبال ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر بازی را به کاله واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال امروز _ یکشنبه هجدهم دی‌ _ از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ملت مقابل کاله قرار گرفت که درنهایت این دیدار حساس با نتیجه ۷۵ بر ۷۲ به سود کاله مازندران تمام شد.

اسامی بازیکنان ذوب‌آهن: آرمان زنگنه، محمد حسن‌زاده، علی کاشانی، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، محمدحسین احمدی، علیرضا سرداریان، محمدحسین جعفری، عسگری‌فر، حمید ضیایی، امیرعلی قلی‌زاده و محمدرضا اکبری.

سرمربی: فرزاد کوهیان

اسامی بازیکنان کاله: محمدهادی لکزایی‌فرد، بهنام پیام، میثم میرزایی، محمدمهدی لکزایی‌فرد، امیر صدیقی، مهدی مجیدی، امیرمحمد باقری، پاتریک رونالد رمبرت، نصرت یازرلو، متین آقاچان‌پور، جلال آقامیری و امیرحسن یازرلو.

سرمربی: علی آرزومندی

کوارتر اول: دو تیم بازی را جنگنده آغاز کردند و تا امتیاز ۶ پایاپای پیش آمدند، اما ذوبی‌ها اختلاف امتیاز ایجاد کردند. ارسلان کاظمی به‌دلیل برخوردی که با بازیکن کاله داشت و خون‌ریزی از ناحیه صورت از بازی بیرون رفت. توپ بازیکنان کاله با بدشانسی وارد حلقه نشد. بازی در دقیقه ۵ با نتیجه ۱۰ بر ۶ به نفع ذوب‌آهن بود. گاندوها پنج امتیاز جلو افتادند و سرمربی کاله تایم استراحت گرفت. بازیکنان کاله در اواخر کوارتر اول عملکرد خوبی از خود نشان دادند و اختلاف امتیاز را کم کردند. دو تیم با احتیاط بازی انجام دادند و درنهایت این کوارتر با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ به نفع ذوب‌آهن تمام شد.

کوارتر دوم: بازیکنان کاله اختلاف امتیاز را به عدد ۲ کاهش دادند و کوهیان وقت استراحت گرفت. گاندوها در دفاع بسیار بسته عمل می‌کنند، ارسلان کاظمی به زمین بازی آمد. ضربات پنالتی مشایخی در این بازی خوب نیست. ذوبی ها ۱۰ امتیاز اختلاف ایجاد کردند. شاگردان کوهیان چهار خطا شدند، بازیکنان کاله اختلاف امتیازات را به‌خوبی جبران کردند. سجاد مشایخی در وقت استراحت عصبی به‌نظر می‌رسد. بازیکن خارجی کاله با وجود اینکه قد بلندی ندارد، اما برای ضربات پنالتی خود نمی‌پرد و موفق هم عمل می‌کند. متین آقاجانپور چهار خطا شد. درنهایت کوارتر دوم با نتیجه ۴۰ بر ۳۵ به سود ذوب‌آهن تمام شد.

کوارتر سوم: بازیکنان کاله بازی را در امتیاز ۴۰ به تساوی کشاندند و ۲ امتیاز هم جلو افتادند و کوهیان وقت استراحت گرفت. زنگنه بازی را به تساوی کشاند. در این کوارتر بازی حساس است و با تک‌امتیازها پیش می‌رود. آقاجانپور پنج خطا شد و از بازی بیرون رفت. بازی در دقیقه ۵ با نتیجه ۴۶ بر ۴۵ به نفع کاله است. بازیکن خارجی کاله امتیازات خوبی می‌گیرد. پرتاب ۳امتیازی جعفری گاندوها را به امتیاز ۵۰ رساند. برتری تیم‌ها در کوارتر سوم مدام تغییر کرد، اما با تساوی در امتیاز ۵۵ به پایان رسید.

کوارتر چهارم: در این کوارتر، بازی رقابتی از هر دو تیم شاهدیم که برای امتیازات می‌جنگند. کاله ۷ امتیاز اختلاف ایجاد کرد. گاندوها با تلاشی که دارند اختلاف را کم کردند. برخلاف سه کوارتر گذشته پرتاب‌های ۳امتیازی بازیکنان کاله وارد حلقه می‌شود. بازی در دقیقه پنج با نتیجه ۷۱ بر ۶۳ به نفع کاله است. ذوبی‌ها چهار خطا شدند. بازی به‌دلیل اختلاف بین بازیکنان دو تیم دقایقی متوقف شد، کاله هم چهار خطا شد. پرتاب ۳امتیازی اصلانی اختلاف را کم کرد. در دقایق پایانی بازی گاندوها شانس به تساوی کشاندن بازی را داشتند، اما این اتفاق رخ نداد تا این رقابت با نتیجه ۷۵ بر ۷۲ به سود کاله تمام شد.

کد خبر 632355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.