کشف محموله کالای قاچاق در برخوار

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: محموله البسه و سیگار قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک شرکت باربری کشف شد.

سرهنگ مجید حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی از فعالیت مجرمانه یک شرکت باربری در خصوص قاچاق کالا مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به محل موردنظر اعزام و در بازرسی از این شرکت موفق به کشف شش کیسه انواع پوشاک و تعداد ۱۲۸ هزار نخ سیگار خارجی که همگی بدون مدارک قانونی و معتبر گمرکی بوده، شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با بیان اینکه ارزش محموله کالای قاچاق کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با اشاره به عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارزو، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 632327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.