ستاره تراکتور: بازی با استقلال صددرصد توان من نبود/ می‌خواهم پیراهن تیم‌ ملی را بر تن کنم

مهاجم تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی با استقلال صددرصد توانایی من نبود، هنوز جوان هستم و خیلی اهداف بزرگی در سر دارم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی قنبری درباره درخشش خود در بازی با استقلال تهران، اظهار کرد: تمام بازیکنان در مقابل استقلال نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و من هم توانستم با کمک آنان دو گل به ثمر برسانم. ما در این بازی علاوه بر کسب سه امتیار، فوتبال زیبا و چشم‌نوازی به نمایش گذاشتیم و فکر می‌کنم تمام فوتبال‌دوستان از تماشای بازی تراکتور مقابل استقلال لذت بردند.

وی با تأکید بر اینکه هواداران تراکتور خیلی قدرشناس هستند، افزود: هواداران طی روزهای اخیر در فضای‌مجازی به من لطف داشتند و از نتیجه کسب شده در مقابل استقلال و بازی خوب بازیکنان تشکر می‌کردند.

مهاجم تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه «پاکو خمز» همچون اکثر مربیان اسپانیایی، علاقه زیادی به فوتبال تهاجمی دارد، توضیح داد: ایشان از روزی که سکان هدایت تراکتور را بر عهده گرفته، تیم ما هجومی‌تر شده است. پرس از جلو، فوتبال مالکانه و پاس‌کاری‌های متعدد همان بازی موردعلاقه بازیکنان است؛ چرا که این سبک، باعث ایجاد موقعیت‌های متعدد گلزنی می‌شود.

قنبری درباره بازی جام‌حذفی مقابل استقلال تهران، بیان کرد: همچون بازی اخیر، در جام‌حذفی نیز با تمام قوا برای شکست دادن استقلال تلاش خواهیم کرد. روزبه‌روز با تاکتیک‌های مربی بیشتر آشنا می‌شویم و تیم ما بهتر از این هم خواهد شد.

وی درخصوص اهداف فوتبالی‌اش گفت: من هم مانند تمام بازیکنان دوست دارم پیراهن تیم ملی را بر تن کنم و امیدوارم به این مهم دست یابم.

وینگر تراکتوری‌ها در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: از زنوزی، مالک باشگاه تشکر می‌کنم؛ چراکه در این شرایط اقتصادی با هزینه شخصی تیم‌داری می‌کند و امکانات فوق‌العاده‌ای برای تیم فراهم کرده است. همچنین از خمز و دستیارانش هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرده‌اند. می‌خواهم بهتر از این ظاهر شوم. بازی با استقلال صد درصد توانایی من نبود، هنوز جوان هستم و خیلی اهداف بزرگی در سر دارم.

کد خبر 632219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.