باشگاه پرسپولیس از مدافع نساجی شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس به‌دنبال درگیری شدید لفظی میان مهدی ترابی و سید احمد موسوی در جریان بازی هفته پانزدهم لیگ برتر که به اخراج ترابی منجر شد، از مدافع نساجی شکایت ‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و نساجی مازندران روز پنجشنبه پانزدهم دی‌ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به‌مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی پرگل و قاطعانه پنج بر یک برابر نساجی‌چی‌ها در پایان هفته پانزدهم به قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر رسیدند.

در دقیقه ۵۸ این بازی، درگیری لفظی بین مهدی ترابی و احمد موسوی باعث شد که داور ابتدا به هر دو بازیکن کارت زرد نشان دهد، اما در ادامه، این جنجال بالا گرفت و مهدی ترابی پس از اینکه احمد موسوی به وی توهین کرد و او هم جوابش را داد، با کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. پس از آن، مهدی ترابی و سید احمد موسوی به‌دلیل درگیری با یکدیگر و به‌کار بردن الفاظ ناپسند، از سوی کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شدند.

باشگاه پرسپولیس نیز در اطلاعیه‌ای جدید، در واکنش به این ماجرا اعلام کرد: بازیکن پرسپولیس در بازی برابر نساجی از زمین اخراج و از ادامه آن دیدار محروم شد. با توجه به این امر امیدواریم پس از روشن شدن مسائل برای اعضای کمیته انضباطی و اینکه شروع‌کننده آن اتفاقات فرد دیگری بود، ترابی را برای بازی‌های آتی در اختیار داشته باشیم. البته باشگاه پرسپولیس در کنار دفاعی که صورت خواهد گرفت و مستنداتی که ارائه می‌دهد از احمد موسوی، بازیکن تیم نساجی مازندران، به‌خاطر رفتار غیرفوتبالی که با بازیکن پرسپولیس داشت و بازی را به سمت آن اتفاقات پیش برد، به کمیته انضباطی شکایت خواهد کرد.

گفتنی است در ویدئوی اختصاصی باشگاه پرسپولیس از رفتار بازیکن خاطی نساجی پس از اخراج، موسوی بعد از تکرار یک حرکت شنیع و دور از اخلاق مقابل دوربین عکاسان، به‌صراحت می‌گوید شروع‌کننده درگیری‌ها او بوده است. این ویدئو در کنار دیگر مستندات باشگاه پرسپولیس، ضمیمه شکایت پرسپولیس شده و تقدیم کمیته انضباطی می‌شود.

کد خبر 632103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.