محموله یک‌تنی مواد مخدر در اصفهان کشف شد/ قاچاقچیان قصد ترانزیت از وسط کویر داشتند

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در ۴۸ ساعت گذشته، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان موفق شد بیش از یک تن مواد افیونی از نوع هروئین و شیشه را کشف کند.

به گزارش ایمنا، سردار قاسم رضایی در حاشیه همایش کلانتری و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان یکی از استان‌های مطرح در کشور است که از همه جهات در حوزه‌های مختلف کشور اقدام‌کننده و مدافع امنیت است و امروز نیز در تامین امنیت و آرامش میهن عزیزمان نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

وی افزود: اصفهان یکی از نقاطی بوده که اغتشاشگران قصد ملتهب کردن آن را داشتند که مردم هوشیار و آگاه اصفهان توانستند با آگاهی خود فتنه را خنثی کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: سازمان فراجا نیز در کنار مردم این خنثی‌سازی را انجام داده و در کنار همه این‌ها ماموریت‌های خود در مقابله با هنجارشکنی و ناهنجاری‌ها نظیر قاچاق مواد مخدر، مقابله با سارقان و ... را نیز مقتدرانه به انجام رسانده که به‌عنوان مثال طی ۴۸ ساعت گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان موفق شده بیش از یک تن مواد افیونی از نوع هروئین و شیشه را که در کشورهای همسایه تولید شده و قاچاقچیان قصد ترانزیت آن را از وسط کویر داشتند کشف کنند.

رضایی ادامه داد: این ماموران خدوم فراجا بیش از ۱۰ روز رصد و سه روز تعقیب قاچاقچیان را انجام دادند که درنهایت آن‌ها دستگیر شده و محموله را توقیف کرده‌اند.

وی مطرح کرد: کشف بیش از یک تن مواد مخدر یعنی ماموران با تحمل سرمای سوزناک کویر و رنج دوری از خانواده آرامش را به مردم هدیه دادند. کشورهای دیگر نیز به‌ویژه کشورهای غربی باید قدردان این جانفشانی هم‌رزمان ما باشند که ماموران حداقل سه روز است که به‌طور متوالی در میدان حضور دارند و سلامت خود را فدای آرامش و امنیت کردند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: در اصفهان بیش از ۳۰۰ نقطه استقرار داریم که هدف اصلی آن تامین و حفظ امنیت و آرامش مردم است. در این نقاط مدیرانی از حوزه‌های مختلف انتظامی مانند راهور، کلانتری و پاسگاه حضور دارند و امروز نیز هماهنگ شده بود که با توجه به اینکه به جز ماموریت‌های خرد، نیاز بود تا تدابیری اندیشیده شود تا خدشه‌ای در اجرای ماموریت آن‌ها رخ ندهد؛ هرچند در چهره این عزیزان لحظه‌ای خستگی مشاهده نشد و همگی با شور و نشاط و شعف مشغول فعالیت هستند.

منبع: فارس

کد خبر 632102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.