سرمایه مدیریت شهری توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است

عضو شورای اسلامی شهر کاشان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را ضروری دانست و گفت: سرمایه مدیریت شهری کاشان توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است.

حسین باغشیخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را ضروری است، زیرا شهیدان راه درست زندگی کردن را درست پیمودند.

وی با ارج نهادن به مقام والای شهدا و صبر، بردباری و ایثار خانواده‌های آن‌ها، از شهردار کاشان به جهت اجرای برنامه‌های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و آرمان‌های شهدا و نهادینه شدن آن در جامعه و نسل‌های جوان ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه امروز سرمایه مدیریت جدید شهری توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: در همین راستا در طول سال و مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود و برنامه «به نیابت از لاله‌ها» نیز با این هدف اجرا شد.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «نام شهید سلیمانی ترسناک‌تر و خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است»، ادامه داد: شهید سلیمانی یک نام نیست، یک مکتب و شاهراه است که در رگ‌های مدافعان ایثار و مقاومت می‌جوشد.

باغشیخی با بیان اینکه امنیت و آرامش موجود در جامعه را مدیون خون شهیدان و ایثار مادران شهدا هستیم، گفت: شهید سلیمانی یک مکتب است، البته حاج قاسم‌ها کم نیستند و حتی یک حاج قاسم نیز می‌تواند کشور را نجات دهد.

کد خبر 632099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.