راهیابی تیم دونفره ایران به مرحله یک‌هشتم نهایی

تیم دونفره احمدیان و هدایی با پیروزی مقابل حریف اماراتی به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳ صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آغاز رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳، تیم دونفره امین احمدیان و امیرحسین هدایی در مصاف با تیم دونفره البلوشی عبدالله و محمد جاسم از امارات با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید و به مرحله یک‌هشتم پایانی این مسابقات صعود کرد.

تیم دونفره ایران در گیم اول با حساب ۱۱ بر ۴ به برتری دست یافت. در گیم دوم، بازی با نتیجه ۱۱ بر ۹ به سود امارات خاتمه یافت. در گیم سوم، ملی‌پوشان کشورمان ۱۱ بر ۵ بازی را به‌سود خود تمام کردند. در ادامه و در گیم چهارم، بازی با نتیجه نزدیک ۱۲ بر ۱۰ به سود ایران خاتمه یافت و سرانجام در گیم پنجم نیز، بازی با نتیجه ۱۱ بر ۹ به سود تیم دونفره احمدیان و هدایی خاتمه یافت تا درمجموع با نتیجه ۴ بر ۱ به مرحله بعد صعود کند.

گفتنی است ملی‌پوشان کشورمان در مرحله یک‌هشتم پایانی این رقابت‌ها، روز دوشنبه نوزدهم دی‌ به مصاف تیم دونفره هند متشکل از هارمیت دسای و شاه مانوش خواهد رفت.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی تنیس روی میز در سال ۲۰۲۳، از هفدهم تا بیست‌وسوم دی‌ماه در شهر دوحه قطر در جریان است.

کد خبر 632076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.