شکایت ذوب‌آهن از اسدبیگی و پرسپولیس رد شد

شکایت باشگاه ذوب‌آهن علیه سینا اسدبیگی و پرسپولیس رد شد و بدین ترتیب حضور اسدبیگی در پرسپولیس قانونی است و پرسپولیس نیز غرامتی به ذوب‌آهن پرداخت نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سینا اسدبیگی، هافبک میانی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن در چند فصل اخیر لیگ برتر، روز پنجم مرداد در میان تعجب اهالی فوتبال با عقد قراردادی رسمی به‌مدت سه فصل به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست و به‌دنبال این اتفاق، مدیران باشگاه ذوب‌آهن با گلایه شدید از اسدبیگی، اقدام وی را غیرقانونی دانستند و از هافبک سابق خود و همچنین باشگاه پرسپولیس شکایت کردند تا از وی غرامت بگیرند.

پس از رخ دادن این انتقال، در خبرگزاری ایمنا روز ششم مرداد در خبری اختصاصی، اعلام کردیم که اسدبیگی روز پانزدهم تیر قراردادی را با ذوب‌آهن منعقد کرده که مشروط به پرداخت مبلغی مشخص تا بیست‌روز بوده و پس از آن بود که با پایان یافتن روز بیستم، اسدبیگی به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس جواب مثبت داد و با قراردادی به‌مدت سه‌سال راهی سرخ‌پوشان پایتخت شد. بند مشروط درون قرارداد منعقدشده میان اسدبیگی با ذوب‌آهن مربوط به پرداخت معوقات حقوق اسدبیگی در فصل گذشته به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بوده است؛ بدان معنی که آن مبلغ بخشی از قرارداد جدید نیز نبوده و به فصل گذشته مربوط می‌شده است.

همچنین اعلام کردیم که اگر مدیران ذوب‌آهن طلب معوقه اسدبیگی را پرداخت می‌کردند، این بازیکن به هیچ عنوان نمی‌توانست یک‌طرفه فسخ کند و راهی پرسپولیس شود؛ اما غفلتشان در این ماجرا باعث شد یک بازیکن را به‌راحتی از دست بدهند و همان‌طور که هشدار دادیم در این انتقال هیچ‌گونه اقدام غیرقانونی هم صورت نگرفته است.

درنهایت و پس از پنج ماه، سرانجام کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به‌طور رسمی شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس درباره اسدبیگی را رد و اعلام کرد:

در پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس و آقای سینا اسدبیگی، کمیته وضعیت بازیکنان با استناد به مقررات حاکم بر موضوع، مستندات ابرازی و استدلال‌های فوق، دعوی باشگاه ذوب‌آهن علیه سینا اسدبیگی مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود اعلام شد و همچنین دعوی باشگاه ذوب‌آهن علیه باشگاه پرسپولیس مبنی بر مطالبه غرامت نیز رد شد.

کد خبر 632051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.