کشف محموله خوراکی قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: محموله خوراکی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی کشف شد

سرهنگ سهراب قرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداخته که در بازرسی انجام شده، تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۰ عدد کاپوچینو و ۱۵۶۰ عدد نوشیدنی ویتامین c که تمام آن‌ها خارجی و بدون مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق کشف شده را دو میلیارد ریال برآورد کردند، اضافه کرد: در این خصوص یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به آثار سو قاچاق کالا و ارز به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور، خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با این پدیده شوم اقتصادی مقابله می‌کند و از عموم مردم نیز تقاضا داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 632047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.