عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ دی‌ماه

در این بسته خبری از فعالیت ۳۰۰ نیروی خدماتی در ستاد برف‌روبی سنندج تا ساماندهی بی‌خانمان‌ها در مرکز کارآفرینی گلستان و نونوار شدن خیابان‌های گنبدکاووس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

فعالیت ۳۰۰ نیروی خدماتی در ستاد برف‌روبی سنندج

عرفان فتحی، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج هم گفت: ۱۱۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات و بیش از ۳۰۰ نیرو در قالب ستاد برف‌روبی در سطح شهر سنندج فعال هستند و همزمان با شروع بارش‌ها از روز چهارشنبه هفته گذشته به شهروندان خدمات‌رسانی کردند.

بی‌خانمان‌ها در مرکز کارآفرینی گلستان ساماندهی می‌شوند

سیدمحمد میرزمانی، شهردار گلستان گفت: افراد بی خانمان و آسیب دیده اجتماعی در این شهر شناسایی و در سامان‌سراها و مراکز کارآفرینی ساماندهی می‌شوند.

خیابان‌های گنبدکاووس با هزار و ۵۰۰ تن قیر اهدایی دولت نونوار شد

سیدعلی‌اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: با تحویل هزار و ۴۸۵ تن قیر رایگان دولتی از محل ستاد بازآفرینی شهری و آئین نامه اجرایی بند "ز" اصلاحی تبصره یک ماده واحده قانون بودجه کشور، خیابان‌ها و معابر این شهر نونوار شد.

بودجه بیش از ۶۰ هزارمیلیاردی شهرداری در ۱۴۰۲

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: بودجه سال آینده شهرداری تهران قطعاً بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان است.

حمایت از ایده‌های استارتاپی حوزه زیارت در رویداد ملی سقاخانه

جلیل بامشکی، معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: رویداد ملی سقاخانه رویدادی مسئله محور است و ایده‌پردازان باید با توجه به ارتقا سطح خدمت‌رسانی به زائرین ایده ارائه دهند. بنابراین قابل اجرا بودن ایده‌ها و تبدیل ایده به استارتاپ در این رویداد اهمیت بالایی دارد.

بهبود وضعیت شهرکرد با مشارکت مردمی

محمد حسین واحدیان، شهرکرد گفت: ایجاد زیرساخت‌ها برای برخی خدمات و اصلاح امور فعلی نیازمند مشارکت مردمی است تا بتوانیم به کمک یکدیگر وضعیت شهر را بهبود ببخشیم.

شهربازی گرگان ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان هم در خصوص شهربازی مدرن این شهر گفت: پروژه شهربازی مدرن در حال حاضر با چند معضل اجتماعی روبه‌رو است، جابجایی دامداری در قسمت شمالی شهربازی یکی از معضلات است که در نشست با دستور استاندار گلستان مقرر شد، رفع این معضل از طریق دادگستری استان تسریع شود.

هدیه خوش‌حسابی شهرداری قزوین به شهروندان خوش حساب

نصر اله ئی، معاون مالی و اقتصادی شهرداری قزوین از ۲۰ درصد هدیه خوش حسابی در صورت پرداخت نقدی هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و خرید تراکم به شهروندان خبر داد.‌

هرس و بازپیرایی درختان و فضای سبز در رفسنجان

محمدرضا حسینی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از آغاز عملیات هرس و بازپیرایی درختان و فضای سبز در سطح شهر خبر داد.‌

کد خبر 632044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.