۴۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف چهار هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در بازرسی ماموران این فرماندهی از یک دستگاه خودروی کامیون خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ماموران کلانتری ۲۹ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و کالاهای اساسی، حین گشت‌زنی‌های فعال و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل سوخت مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو بدون هرگونه مجوز و مدرک معتبر و قانونی برای حمل این محموله بود، افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این خودرو موفق به کشف چهار هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش سوخت کشف‌شده قاچاق برابر اعلام کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم نیز دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی بر مقابله قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و منابع ملی کشور تاکید کرد و از شهروندان خواست که اخبار و اطلاعات خود در راستای این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 632043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.