بهسازی و نوسازی روشنایی پارک‌های خمین

معاون خدمات شهری و ایمنی شهرداری خمین گفت: طی ۹ ماهه امسال به منظور زیباسازی۱۲۰۰ چراغ پارک‌های شهر تعمیر شده است.

وحید قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از واحدهای شهرداری که خدمات آن برای شهروندان ملموس است واحد تأسیسات است، اظهار کرد: این واحد در سال جاری خدمات بسیاری به شهروندان ارائه کرده و همواره در تلاش برای برقراری روشنایی میدان‌ها و پارک‌ها است.

وی با اشاره به اقدامات این واحد طی ۹ ماه اخیر، افزود: به منظور زیباسازی، اصلاح روشنایی معابر و فضاهای سبز شهری، ۱۲۰۰ چراغ در پارک‌های سطح شهر تعمیر شده است.

معاون خدمات و ایمنی شهرداری خمین خاطرنشان کرد: به منظور کاهش مصرف برق، چراغ‌های پرمصرف روشنایی پارک‌های سطح شهر از جمله پارک بعثت، پارک شهید بهشتی، پارک ولیعصر، پارک جنگلی به LED تبدیل شده است.

قاسمی تصریح کرد: چراغ‌های راهنمایی میدان مدرس بعد از احداث تقاطع به منظور کاهش حوادث و ترافیک نصب شده است، در سال جاری تقاطعی نیز در پل شهید حسینی‌فر ابتدای خیابان مجاب احداث و چراغ‌های راهنمایی آن توسط واحد تأسیسات نصب شده است.

وی گفت: امسال سیستم روشنایی پارک تازه احداث فیروزآباد شامل کابل‌کشی و نصب پایه‌های روشنایی انجام شده است.

معاون خدمات و ایمنی شهرداری خمین با بیان اینکه به منظور بهسازی و نوسازی کشتارگاه دام، چراغ‌های فرسوده کشتارگاه تعویض و چراغ‌های LED جایگزین شد، افزود: چراغ‌های پرمصرف گلخانه و کارخانه آسفالت تعویض و پروژکتورهای LED جایگزین آن‌ها شد.

کد خبر 632001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.