به‌روزرسانی املاک شهرداری در دستور کار قرار گیرد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: به‌روزرسانی املاک شهرداری به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا ماشاالله ایزدی امروز _شنبه هفدهم دی_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به‌روزرسانی املاک شهرداری به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: فعالان مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد با حضور در جمع شهروندان محله‌های مختلف مرکز چهارمحال‌وبختیاری به شناسایی مشکلات و خواسته‌های مردم و تلاش به‌منظور رفع سریع‌تر آن کمک می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: این نشست‌ها به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و پس از جمع‌بندی خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم می‌توان نسبت به تسریع در رفع این مشکلات اقدام کرد.

ایزدی گفت: در حوزه فرهنگی می‌توانیم با مدیریت شهری کیان برنامه‌های مشترک اجرا کنیم، همچنین می‌توانیم مشکلات و موانع را با همکاری یکدیگر مرتفع کنیم و به نتیجه برسانیم که این هم‌افزایی خردمندانه مایه مباهات است.

وی تصریح کرد: ایجاد دالان سبز و جاده سلامت و استفاده از اتوبوس‌های مناسب و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، بین این دو شهر می‌تواند موجب اعتماد، تعالی، تفاهم و رونق هر دو شهر باشد.

ایزدی با اشاره به اینکه رویکردهای فرهنگی و پیگیری‌های مدیریت شهری شهر کیان نسبت به مسائل مختلف در حوزه‌های شهری قابل تقدیر است، تاکید کرد: بهبود و ساماندهی ورودی‌های شهرکرد ضروری است، همچنین ساماندهی ورودی جنوب شرقی نیازمند طرح مشترک با شهرداری شهر کیان و مطالعات دقیق و کارشناسی شده است.

وی با بیان اینکه وجود حجم قابل توجه جمعیت و ترددهای درون‌شهری و بین شهری شهرکرد باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا پارک‌سوارهای موجود در جنوب شرقی شهرکرد، مناسب و در شأن مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری نیست، ادامه داد: برخی شهروندان در منطقه منظریه، زمین و سند دارند، اما به دلایلی موفق به دریافت پروانه نشده‌اند و به شدت مطالبه‌گر حقوق شهروندی خود هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد افزود: منابع طبیعی از طریق تعاونی، زمین و املاکی را در اختیار شهروندان قرار داده است و آنها نیز قصد ساخت‌وساز این زمین‌ها را دارند، اما با توجه به اینکه الزامات شهری از سوی منابع طبیعی رعایت نشده است، اهالی دچار خسارت شده‌اند.

کد خبر 631984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.