مدارس فردا باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با کاهش رطوبت و مه در سطح زمین و پیش‌بینی کاهش شدت آلاینده‌ها، فردا تمام مدارس، دانشگاه‌ها و مقاطع آموزشی در سطح استان مطابق روال قبل باز خواهد بود.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با کلاهش رطوبت و مه در سطح زمین، انجام خود پالایی هوا بعد از هشت روز مداوم شهرها در شرایط ناسالم و پیش‌بینی کاهش شدت آلاینده‌ها فردا _یکشنبه هجدهم دی‌ماه_ تمام مدارس و دانشگاه‌ها و مقاطع آموزشی در سطح استان اصفهان مطابق روال قبل باز خواهد بود.

وی ادامه داد: اعمال محدودیت برای عبور و مرور و اجرای طرح زوج و فرد نیز تا پایان دی‌ماه به قوت خود باقی است.

به گزارش ایمنا، امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های استانداری اصفهان با شاخص ۱۵۶ و احمدآباد با شاخص ۱۶۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

کیفیت هوا در ایستگاه خرازی با شاخص ۱۱۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد؛ همچنین ایستگاه کیفی هوا در خیابان رودکی با شاخص ۷۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پروین، کاوه، جی، باهنر، فرشادی، فیض، ورزشگاه میثاق، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان اصفهان به جز شهر اصفهان، ایستگاه‌های سجزی، شاهین‌شهر و مبارکه است که شاخص کیفی هوای مبارکه با قرار گرفتن روی عدد ۸۱، سجزی با شاخص ۷۶ و شاهین‌شهر با شاخص ۵۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

کد خبر 631971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.