تملک ۴۵ هزار متر مربع زمین جهت پروژه‌های محله حصه‌جنوبی در سال جاری

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از شتاب در اجرای پروژه‌های عمرانی، فضای سبز و ورزشی در محله حصه جنوبی خبر داد و گفت: به این منظور آزادسازی و تملک بیش از ۴۵ هزار متر مربع زمین به ارزش تقریبی ۵۴۵ میلیارد ریال در سال‌ جاری انجام شده است.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی با اشاره به برنامه‌های عمرانی منطقه ۱۰ در محله حصه اظهار کرد: شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان آزادسازی و تملک ۲۲ هزار متر مربع زمین به ارزش ۳۱۵ میلیارد ریال را برای تعریض میدان عروج و خیابان شهید سردار رئیسی در ورودی جنوب غربی محله حصه انجام داده و در حال حاضر پروژه در حال اجرا است.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۳ هزار متر مربع زمین در جنوب محله حصه برای احداث فضای سبز و پارک، معابر و ساخت زمین ورزشی روباز به صورت توافق تملک شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ارزش تقریبی این زمین را ۲۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: طراحی و تغییر کاربری این زمین‌ها نیز در دست اقدام است.

به گزارش ایمنا، منطقه حصه با ۱۷ هزار نفر جمعیت واقع در شرق شهر اصفهان در حاشیه بزرگراه فرودگاه از مناطق کم‌برخوردار این شهر به‌شمار می‌رود که در محدوده منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان واقع شده است و شهرداری برای توسعه آن برنامه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و ترافیکی را مدنظر قرار داده است.

کد خبر 631904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.