دیدار رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و شهردار کرمانشاه با خانواده شهدای مدافع حرم

به پیشنهاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه مدیران شهرداری با حضور در منزل شهیدان مدافع حرم با خانواده معظم شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز به خصوص شهدای مدافع حرمی که در راستای دفاع از حرم آل الله، جان در کف اخلاص گذاشتند، با خانواده شهدای مدافع حرم کرمانشاهی تجدید میثاق شد.

احسان حیدریان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا را وظیفه‌ای دانست که در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی می‌بایست سرلوحه کار مدیران شهری قرار گیرد.

وی خاطرنشان ساخت: خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت را در مسئولان دو چندان می‌کند. اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم قدرشناس شهدا باشند چرا که انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند.

دکتر نادر نوروزی نیز اظهار کرد: شهیدان اسوه‌هایی فراموش نشدنی هستند که با عشق ایمان به اسلام و قرآن، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و ایثار و فداکاری را با خون خویش ترسیم کردند و ادامه راه شهیدان و پاسداشت خون شهدا، وظیفه‌ای همگانی است.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرزهای آن، کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

به گزارش ایمنا، احسان حیدریان به پاسداشت دلاور مردی‌های این عزیزان فداکار به همراه نادر نوروزی شهردار کرمانشاه و فرمانده حوزه ۶ بسیج کارمندی امام جعفر صادق (ع) به صورت مستمر و منظم به منظور تکریم از خانواده معظم شهدا به دیدارشان می‌روند.

در پایان این دیدارها با اهدای لوح و هدایا از صبر، استقامت این خانواده‌های شهید والامقام قدردانی شد.

کد خبر 631867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.