توزیع ۵ هزار کیسه شن در شهر خوانسار

معاون خدمات شهری شهرداری خوانسار گفت: شهرداری در راستای تکمیل عملیات برف‌روبی، پنج هزار کیسه شن در سطح شهر توزیع کرده است.

محسن جاپلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات ستاد برف‌روبی شهرداری خوانسار، اظهار کرد: عملیات برف‌روبی شهر خوانسار با سه دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی، دو خودروی پشتیبان و شش خودروی شن و نمک‌پاشی انجام شد.

وی افزود: پاکسازی تمام مسیرهای اصلی و فرعی شهر در دستور کار قرار گرفته است و سه اکیپ از شهرداری اقدام به شاخه تکانی درختان واقع در معابر اصلی، پارک‌ها و بوستان‌ها کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری خوانسار خاطرنشان کرد: با توجه به بارش ۱۵ سانتی‌متری برف و برودت شدید هوا، بیش از ۴۰ تن مخلوط ماسه و نمک در سطح معابر برای رفع یخ‌زدگی استفاده شد.

جاپلقی اضافه کرد: برف‌روبی پیاده‌روهای معابر اصلی شهر توسط چهار اکیپ شهرداری انجام شده است تا تردد عابران پیاده با اخلال مواجه نشود.

وی گفت: شهرداری در راستای تکمیل عملیات برف‌روبی، پنج هزار کیسه مخلوط شن و نمک را در سطح معابر شهر توزیع کرده است تا در صورت ضرورت در دسترس عموم شهروندان قرار گیرد.

مسئول خدمات شهری شهرداری خوانسار ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی شهروندان، افزود: واحد خدمات شهری و مدیریت بحران شهرداری با برنامه‌ریزی دقیق و منظم تمام تلاش خود را به منظور ارائه خدمات شایسته به شهروندان و رضایتمندی آنها به کار گرفته است.

کد خبر 631782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.