محرومیت مهدی ترابی و احمد موسوی تا اطلاع‌ثانوی

مهدی ترابی و سیداحمد موسوی به‌دلیل درگیری با یکدیگر و به‌کار بردن الفاظ ناپسند در بازی روز گذشته پرسپولیس و نساجی، از سوی کمیته‌انضباطی تا اطلاع‌ثانوی محروم شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و نساجی مازندران روز گذشته _پنج‌شنبه پانزدهم دی‌ماه_ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به‌مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی پرگل و قاطعانه پنج بر یک برابر نساجی‌چی‌ها در پایان هفته پانزدهم به قهرمانی نیم‌فصل لیگ‌برتر رسید.

در دقیقه ۵۸ این بازی درگیری لفظی بین مهدی ترابی و احمد موسوی باعث شد که داور ابتدا به هر دو بازیکن کارت‌زرد نشان دهد، اما در ادامه این جنجال بالا گرفت و مهدی ترابی پس از حرفی که احمد موسوی به وی زد، شروع به توهین کرد و این مسئله را داور شنید و وینگر قرمزها را با کارت‌قرمز از زمین بازی اخراج کرد.

محرومیت مهدی ترابی و احمد موسوی تا اطلاع‌ثانوی

کمیته انضباطی فدراسیون رای دستور موقت خود را درباره تخلفات رخ داده (درگیری ترابی و موسوی) در بازی روز گذشته پرسپولیس و نساجی صادر کرد.

«حسب گزارش‌های رسمی مسابقه پرسپولیس و نساجی از سری مسابقات لیگ برتر، تخلفاتی از سوی مهدی ترابی، بازیکن تیم پرسپولیس و سید احمد موسوی، بازیکن تیم نساجی منعکس شده است.

از آنجایی که تخلفات حادث شده با توجه به نوع آنکه عبارت از بدرفتاری نسبت به یکدیگر و رفتار غیرورزشی در خور صدور قرار دستور موقت است، لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی نامبردگان از همراهی تیم محروم هستند.

لازم است بازیکنان فوق‌الذکر روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ در محل کمیته انضباطی حضور پیدا کنند. رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است.»

کد خبر 631773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.