تداوم غلظت آلاینده‌ها در اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود فردا _شنبه هفدهم دی‌ماه_ شرایط غلظت آلاینده‌ها به دلیل مه‌آلودگی و نبود تغییرات جوی و وزش باد، ناسالم برای گروه‌های حساس باشد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط جوی و غلظت آلاینده‌های استان اصفهان، اظهار کرد: سامانه بارشی از عصر چهارشنبه _چهاردهم دی‌ماه_ به تدریج وارد استان اصفهان شد و مناطق غرب استان را دربرگرفت، این سامانه تا روز گذشته به صورت بارش برف در مناطق غرب، فریدونشهر، فریدن، سمیرم، چادگان، خوانسار، بویین میاندشت و تیران و کرون بود.

وی ادامه داد: در مناطقی از کوهپایه، نائین و خوروبیابانک، مناطق مرکزی و شهر اصفهان نیز شاهد بارش باران و در مناطق غربی شاهد بارش برف بودیم؛ در حال حاضر این سامانه از استان خارج شده و امروز و فردا مه غلیظ را شاهد هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه شرایط مه‌آلودگی و افزایش رطوبت در استان وجود دارد، تصریح کرد: این شرایط باعث غلظت آلاینده‌ها می‌شود. در حال حاضر غلظت آلاینده‌ها در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است؛ پیش‌بینی می‌شود فردا _شنبه هفدهم دی‌ماه_ نیز شرایط غلظت آلاینده‌ها به دلیل مه‌آلودگی و نبود تغییرات جوی و وزش باد، ناسالم برای گروه‌های حساس باشد.

وی اضافه کرد: در صورتی که وضعیت غلظت آلاینده‌ها و شرایط پیش‌بینی شده در وضعیت نامطلوب باشد، تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

کد خبر 631744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 0
    سلام. الان روز جمعه و ساعت 9 شب هست و شاخص الودگی 175. ما کارمندان ادارات و بانکها خاک شش داریم که نباید تعطیل بشیم؟؟؟ واقعا اگر امکان تعطیلی نیروگاهها رو ندارین ادارات و بانکها رو مثل مدارس لااقل تعطیل کنین.