اردبیل، میزبان مجمع مشورتی شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمال غرب کشور

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: پیگیری و بررسی مصوبات اولین نشست این مجمع در دستورکار قرار گرفته است و به‌زودی اردبیل نیز میزبان این مجمع خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد انصاری امروز _ پنجشنبه پانزدهم دی‌ _ در جمع خبرنگاران با اشاره به دومین نشست مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمال غرب کشور که با حضور رؤسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران ارومیه، تبریز، اردبیل و زنجان به میزبانی شهرداری کلان‌شهر ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها تعامل بیشتر و تقویت همکاری بین شهرداری‌های شمال غرب کشور است.

وی ادامه داد: در این نشست، پیش‌نویس اساسنامه مجمع، تعیین مناطق معین استان‌های چهارگانه در مواقع بحران و استفاده از ظرفیت مناطق آزاد در موضوع خرید ماشین‌آلات بررسی و درباره آن‌ها بحث شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه پیگیری و بررسی مصوبات اولین نشست این مجمع جزو دستورکار قرار گرفته است، گفت: به‌زودی اردبیل نیز میزبان این مجمع خواهد بود.

علیرضا غریبی، رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل، نیز در این نشست مشترک با اشاره به مطالبه دبیران احزاب درباره برطرف کردن قوانین دست‌وپاگیر در شهرداری تصریح کرد: بعضی از این قوانین مطرح‌شده در حد ملی و مجلس نیاز به بازنگری دارند.

وی افزود: اما بعضی مشکلات محلی است و شورای اسلامی شهر اردبیل برای رفع این مشکلات در تلاش است.

کد خبر 631708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.