فرزاد حسین‌خانی: با تفکر باخت به‌مصاف سپاهان نرفتیم/ دستمان خالی است و باید بازیکن بخریم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: با توجه به باخت سپاهان در بازی قبلی فشار زیادی روی این تیم بود که برای قهرمانی آمده و هدف مشخصی دارد؛ اما ازلحاظ روانی ما شرایط راحت‌تری داشتیم و از قبل بازنده نبودیم، حتی می‌توانستیم با تمرکز خوب با یک امتیاز از زمین خارج شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزاد حسین‌خانی در کنفرانس خبری پس از دیدار مس کرمان مقابل سپاهان اصفهان و شکست دو بر صفر در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود و پیش‌بینی شرایط سخت را می‌کردیم و به‌دنبال این بودیم که در ۲۰ دقیقه اول، بازی را کنترل کنیم؛ اما در همان دقایق ابتدایی روی یک ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم و پس از آن تمرکزمان را هم از دست دادیم و بعد از آن گل دوم را هم دریافت کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم با ایجاد تغییرات، تلاش کردیم بازی بهتری به‌نمایش بگذاریم و دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم. در کل نیمه دوم شاهد بازی بهتری بودیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درباره شرایط گلر مس کرمان که در نیمه اول به‌دلیل مصدومیت تعویض شد، تصریح کرد: وضعیتی که پس از یک برخورد شدید برای وی پیش آمد، از چشم داور پنهان ماند. او شرایط خوبی نداشت، اما باید کادر پزشکی معاینات کلی را روی پای وی انجام دهد و آن زمان مشخص می‌شود تا چه مدت گلرمان را در اختیار نخواهیم داشت.

حسین‌خانی درباره شرایط داوری بازی عنوان کرد: در بازی امروز، داوری مشکل خاصی نداشت؛ اما امروز کارت‌هایی که از جیب داور خارج شد، تمامی‌اش نصیب ما شد. مگر می‌شود روی زمین لغزنده در طول ۹۰ دقیقه برخوردی ایجاد نشود و چرا فقط یک تیم باید کارت بگیرد؟ ضمن اینکه گلی که ما زدیم هم به‌نظرم آفساید نبود. اما سعی کردم درباره مسائل داوری کمتر صحبت کنم؛ به‌هرحال اشتباهات داوری هم جزئی از بازی است. قضاوت داور خوب بود، اما کارت‌هایی که داد، برای ما ذهنیتی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: سپاهان هرساله مدعی قهرمانی است. شناخت خوبی از این تیم داشتیم، اما انتظاری کمتر از این هم نداشتیم. بازیکنان سپاهان فوتبالی روان را ارائه دادند و پیش‌بینی می‌کردیم به ما آسیب برسانند. در طول بازی تمرکز خوبی از جانب شاگردانم ندیدم.

سرمربی مس کرمان با انتقاد از شرایط تیمش و دست خالی در بازی‌ها افزود: باید در طول نقل‌وانتقالات رفع نواقص کنیم. از شروع فصل، مشکلاتی گریبان‌گیرمان بوده و چهار جای خالی در لیست داشتیم و نتوانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم. با موانع و مشکلات به نتایج خوبی نرسیدیم. تیم را بسته بودیم، اما با نیامدن چند بازیکن چیزی که می‌خواستیم انجام نشد. به‌خاطر کمبود بازیکن به اجبار از بازیکنان ۱۷ساله استفاده کردیم و امیدوارم در نیم‌فصل دوم با داشتن بازیکنان باکیفیت و خارجی دیگر تحت فشار نباشیم.

حسین‌خانی در پایان در واکنش به پرسش خبرنگار ایمنا که با توجه به صحبت‌های دستیارتان در کنفرانس خبری پیش از بازی، به‌نظر می‌رسید در مصاف امروز از پیش باخته بودید، گفت: مگر می‌شود تیمی از قبل بازنده باشد؟ شاید شما صحبت‌های آقای منهاجی را بد متوجه شده باشید. با توجه به باخت سپاهان در بازی قبلی فشار زیادی روی این تیم بود که برای قهرمانی آمده و هدف مشخصی دارد؛ اما ازلحاظ روانی ما شرایط راحت‌تری داشتیم و از قبل بازنده نبودیم؛ حتی می‌توانستیم با تمرکز خوب با یک امتیاز از زمین خارج شویم.

کد خبر 631670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.