شهرداری در اجرای پروژه‌های مهم روزشمار نصب کند

استاندار کرمانشاه از برنامه شهرداری برای آسفالت معابر و کوچه‌های سطح شهر تقدیر کرد و گفت: شهرداری باید در تمام پروژه‌های مهم در دست اجرا در سطح شهر روزشمار نصب کند تا شهروندان بتوانند بر سرعت پیشرفت پروژه‌ها نظارت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد طیب صحرایی امروز_ پنجشنبه پانزدهم دی‌ماه_ در نشست ویژه استاندار کرمانشاه با شهردار، معاونین شهردار و رؤسای سازمان‌های شهرداری کرمانشاه با محوریت بررسی طرح‌ها و پروژه‌های حوزه‌های مختلف شهر، اظهار کرد: شهرداری باید در تمام پروژه‌های مهم در دست اجرا در سطح شهر، روزشمار نصب کند تا شهروندان بتوانند بر سرعت پیشرفت پروژه‌ها نظارت کنند.

وی افزود: می‌توان با انسجام، هماهنگی و هم افزایی در حوزه‌های مدیریت شهری و بخش‌های خدماتی، بسیاری از مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف را حل کرد.

شهردار کرمانشاه با انتقاد از شهرک‌های غیر اصولی در اطراف شهر کرمانشاه طی سالیان گذشته، خاطرنشان کرد: اصول اولیه شهرسازی و پدافند غیرعامل در شهرک سازی‌ها رعایت نشده و اگر ورودی این شهرک‌ها بر اثر یک اتفاق مسدود شود، چند هزار شهروند دچار مشکلات حاد می‌شوند.

صحرایی تاکید کرد: ملاحظات ترافیکی به طور حتم باید در تمام شهرک‌سازی‌ها به شکل مناسبی رعایت شود تا شهروندان دچار عذاب نشوند.

وی از برنامه شهرداری برای آسفالت معابر و کوچه‌های سطح شهر کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: آسفالت معابر باید با رعایت عدالت در کل شهر انجام شود و کوچه‌هایی که مسئولان در آن ساکن هستند با کوچه‌های شهروندان عادی، دارای یک اولویت برابر باشند و حتی شهروندان مقدم باشند.

استاندار کرمانشاه خواهان اصلاح معابر بزرگراهی شهر و برنامه‌ریزی برای تعریض پل‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز شد.

کد خبر 631657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.