شهید سلیمانی دارای مقام معنوی بسیار بالایی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شاکله شهید سلیمانی دارای مقام معنوی بسیار بالایی بوده، از این رو بین مردم ایران، منطقه و حتی جهان دارای جایگاه ویژه‌ای است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر جعفری امروز - پنجشنبه پانزدهم دی - در جلسه شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان چهار محال و بختیاری، ضمن تسلیت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی از نمونه افرادی بود که صبر، استقامت، هوشیاری و ولایت‌پذیری وی زبان زد عام و خاص بوده است.

وی خاطر نشان کرد: شاکله شهید سلیمانی دارای مقام معنوی بسیار بالایی بوده، از این رو بین مردم ایران، منطقه و حتی جهان دارای جایگاه ویژه‌ای است.

مسعود مثنوی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری نیز در این جلسه با تسلیت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید از شخصیت بزرگ و همیشگی سردار سلیمانی درس بگیریم، از منش، کردار و رفتار این شهید الگو بگیریم.

وی افزود: رفع مشکلات جمعیت هلال احمر نیازمند عزم جدی تمام همکاران است تا با تلاش و همت مضاعف شاهد ارتقای عملکرد و بهبود خدمات ارائه شده باشیم.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با تقدیر از داوطلبان، جوانان و امدادگرانی که در طرح‌های مختلف شرکت داشتند، اضافه کرد: جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در اجرای طرح‌های ملی، استانی و بسیار مؤثر بودند و توانستند به خوبی در جامعه جایگاه جمعیت هلال احمر را معرفی کنند.

وی همدلی در مجموعه را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: در صورتی مجموعه‌ای ارتقا خواهد یافت که همه مجموعه باهم باشند و باهم ارتقا یابند، همچنین بحث شفاف‌سازی بسیار مهم است و می‌تواند آینده بسیار خوبی برای مجموعه رقم بزند.

کد خبر 631609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.