گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم، سردار آقادادی در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در تأمین امنیت جامعه با حضور در منزل شهید حسین آقادادی با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود بحیرایی همزمان با سومین سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی در دیدار با خانواده شهید حسین آقادادی، با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم ائمه اطهار (ع) در کشور عراق و حضرت زینب (س) در کشور سوریه اظهار کرد: امنیت امروز ما مرهون رشادت‌های شهدای عزیز مدافع حرم همچون سردار آقادادی در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مرزهای جمهوری اسلامی ایران است، لذا وظیفه ما بوده که راه شهدا را ادامه دهیم و درصد عمل به اهداف شهدا باشیم.

وی افزود: همه ما باید خادم خانواده شهدا باشیم و به این خادمی افتخار کنیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان شهید سردار سلیمانی را فرمانده بی ادعا و پر صلابت جبهه مقاومت دانست و گفت: شهید سلیمانی و سربازانش الگوهایی بی‌نظیر برای همه افراد جامعه به ویژه مدیران جامعه هستند.

براساس این گزارش، شهید حسین آقادادی دوم فروردین ۱۳۵۳ در اصفهان به دنیا آمد، او تحصیلات ابتدایی خود را از سال ۱۳۶۰ در دبستان شهید محمد قضاوی ناحیه ۴ اصفهان آغاز کرد.

در حالی که این شهید، تنها ۸ سال داشت یعنی در ۱۶ اردیبهشت سال ۶۱ برادر بزرگش، اکبر آقادادای در عملیات بیت المقدس شهید شد، او از همان کودکی تصمیم گرفت در مسیر برادر که همان خط ولایت است قدم بگذارد. از سردار شهید آقادادی سه فرزند به نام‌های فاطمه زهرا، ریحانه و محمدرضا به یادگار مانده است.

سردار شهید آقادادی برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) عازم سوریه شد و در سن ۴۳ سالگی و در سال ۹۶ و در دیرالزور، سوریه به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

کد خبر 631587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.