حضور تیم نخست جام قهرمان شهر در مسابقات لیگ فوتبال استان اصفهان

با همکاری و هماهنگی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و هیئت فوتبال استان اصفهان تیم سلیتک هفتون که هفته‌های گذشته قهرمان جام قهرمان شهر استان شده بود وارد مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ استان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اوایل دی‌ماه سال جاری بود که با برگزاری مسابقه فینال جام قهرمان شهر، تکلیف نخستین دوره رقابت‌های فوتبال محلات جام قهرمان شهر مشخص شد.

در دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها که جمعه دوم دی‌ماه در مجموعه ورزشی کردآباد برگزار شد، سلتیک از منطقه ۱۰ به مصاف طوفان از منطقه ۱۴ رفت. این دیدار در وقت قانونی مسابقه با نتیجه بدون گل به پایان رسید و رقابت دو تیم برای تعیین قهرمان، در ضربات پنالتی دنبال شد که سلتیک توانست با نتیجه ۶ بر ۵ حریف خود را در پنالتی‌ها از پیش رو بردارد و جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر ببرد.

این مسابقات که با شرکت تیم‌هایی از مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان از اول مهرماه به صورت منطقه‌ای آغاز شد پس از برگزاری رقابت‌های هر منطقه، تیم قهرمان معرفی و به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کرد.

اما روزهای گذشته و با همکاری و هماهنگی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و هیئت فوتبال استان اصفهان تیم سلیتک هفتون وارد مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ استان اصفهان شد.

این اتفاق درحالی رقم خورد که سلتیک هفتون با شاکله‌ای از بازیکنان محلی و قهرمانی در منطقه ۱۰ شهر اصفهان به مسابقات قهرمانی شهر راه یافته بود و پس از حضور در رقابت‌های نهایی جام قهرمان شهر مقام نخست بازی‌ها را به دست آورد.

این تیم حالا در جمع بهترین‌های استان و در مسابقات لیگ دو فوتبال اصفهان به رقابت می‌پردازد؛ گفتنی است با این اتفاق تقویم مسابقات جام قهرمانی شهر به نوعی به رقابت‌های هیئت فوتبال استان متصل شد تا شاهد توجه بیشتر به تیم‌های محلات سطح استان اصفهان و شهر باشیم.

کد خبر 631577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.