سازمان سال‌های آینده با کمبود زمین مواجه می‌شود

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: ممکن است در سال‌های آینده با کمبود زمین آرامستان مواجه شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید احمدی امروز _پنجشنبه پانزدهم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش جمعیت شهرنشین، اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از ساکنان شهرکرد از روستاها یا حاشیه شهرها هستند و متوفای خود را در آرامستان شهرکرد دفن می‌کنند، ممکن است در سال‌های آینده با کمبود زمین مواجه شویم؛ بنابراین اجرای طرح قبور دو طبقه در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر برخی از شهروندان درخواست خرید قبر دو طبقه را دارند و پیش‌بینی می‌شود اجرای این طرح با استقبال مواجه شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارتقای سطح کیفی خدمات در آرامستان بهشت رحمت و ارائه خدمات بهینه به شهروندان در تسکین آلام روحی و کسب رضایت عمومی آنها سهیم باشیم.

احمدی اضافه کرد: به منظور رفاه حال شهروندانی که برای زیارت اهل قبور به آرامستان مراجعه می‌کنند، جلسه‌ای با موضوع ساماندهی برنامه مداحان در سازمان مدیریت آرامستان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری نحوه مراسم در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد، گفت: بعضی مواقع در آرامستان‌ها چندین مراسم به صورت همزمان برگزار می‌شود و مداحان با وجود صدای بلند باند و میکروفن‌ها به سر و صدا دامن می‌زنند که این مسئله باید مدیریت شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد از مردم خواست تا با سازمان جهت ساماندهی قاریان و مداحان همکاری کنند.

احمدی گفت: لازم است در راستای برگزاری مراسمی که به صورت همزمان برگزار می‌شود، چند خانواده با یکدیگر هماهنگ شوند تا از حضور یک مداح بهره‌مند شوند.

کد خبر 631575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.