نظارت بر سرویس حمل‌ونقل مدارس ضروری است

نایب‌ رئیس شورای اسلامی شهرکرد با تاکید بر لزوم توجه مسئولان و والدین به سرویس حمل‌ونقل‌ دانش‌آموزان گفت: نظارت بر سرویس حمل‌ونقل مدارس ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف صادقی امروز _پنجشنبه پانزدهم دی_ در یکصدوپنجاه‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، با تسلیت سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: همه باید از پیروان راستین سردار سلیمانی و رهرو راه شهدا باشیم.

وی با اشاره به تعداد سرنشین مجاز سرویس مدارس گفت: بعضی سرویس‌ها قانون را رعایت نمی‌کنند، لذا توسط آموزش و پرورش استان نظارت لازم انجام و با متخلفان برخورد می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد با تاکید بر توجه مسئولان و والدین در سرویس حمل‌ونقل دانش‌موزان تصریح کرد: در این سرویس‌ها نکات ایمنی و بهداشتی با توجه به شیوع سویه جدید بیماری کرونا با عنوان امیکرون BQ.۱ که زیرسویه جدید بیماری کرونا است، باید لحاظ شود.

وی گفت: سامان‌دهی و هدایت آب‌های سطحی، بهره‌مندی مناسب از این منابع و نگهداشت آب‌های جاری ناشی از بارندگی باید در دستور کار مدیریت شهری باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: بازگشایی امتداد بلوار فرهنگ میرآبادغربی و اتصال آن به جاده مجموعه ورزشی المپیک شهرکرد با سرعت عملیاتی و اجرایی شود تا مشکل ترافیک محله‌های میرآباد و منظریه رفع شود.

وی تاکید کرد: تسریع در روند سامان‌دهی کوی نمدمالان شهرکرد به منظور تحقق اهداف «شهرکرد، شهر ملی نمد» ضروری و نیازمند توجه جدی مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهرکرد کلیات اجرایی جابه‌جایی ۱۳۹ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی شهرداری شهرکرد را تصویب کردند.

کد خبر 631571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.