مانور تعالی خدمت؛ اقدامی برای رفع مشکلات شهر و شهروندان

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: مانور تعالی خدمت اقدامی پسندیده از سوی شهرداری سمنان در راستای رفع مشکلات شهر و شهروندان است.

علی همتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه برگزاری دومین مرحله مانور تعالی خدمت که با حضور گروه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری سمنان در میدان نگارستان برگزار شد، اظهار کرد: مانور تعالی خدمت اقدامی پسندیده در راستای رفع مشکلات شهر و شهروندان است و برگزاری مرحله به مرحله آن در محله‌ها و نقاط مختلف شهر باعث می‌شود تا از معضلات و کارهای بر زمین مانده مدیریت شهری در نقاط مختلف شهر کاسته شود.

وی افزود: برگزاری اینگونه مانورها باعث می‌شود علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های شهرداری، مشکلات شهروندان نیز به صورت حضوری و چهره به چهره مطرح و در همان محل برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در پایان با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات پنهان مانده و جزئی بسیاری از نقاط شهر که توجه کمتری به آن شده است از دیگر مزایای برگزاری این مانور به‌شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این برنامه‌ها در شهر سمنان تداوم داشته باشد تا شهروندان این شهر بتوانند از مزایای برگزاری آن در راستای رفع مشکلات محلات و مناطق محل سکونت خود بهره‌مند شود.

به گزارش ایمنا، مرحله نخست مانور تعالی خدمت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

کد خبر 631551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.