۷ محور استان اصفهان برفی است/ هشدار پلیس‌ راه درباره لغزندگی جاده‌ها

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بارش برف و باران در تمام محورهای استان به رانندگان درباره تردد در این محورها هشدار داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: براساس اعلام پاسگاه‌های پلیس‌راه استان اصفهان از بامداد امروز بارش برف در محورهای گردنه رخ، تیران، عسگران، علویجه، محورهای دامنه، قرقچی، یاسوج شروع شده و همچنین در محور زرین‌شهر، فرودگاه، ملااحمد، نیه، کاشان_قم، خور_جندق، اردستان، کاشان_اصفهان، جرقویه نیز بارش باران گزارش شده که به‌صورت‌طبیعی سطح معابر این محورها برای تردد خودروها لغزنده است.

وی با هشدار به رانندگان در خصوص رانندگی در محورهای برفی و بارانی افزود: توصیه ما به رانندگان این است که از ترددهای غیرضروری در این محورها خودداری کرده و قبل از سفر از وضعیت راه‌ها و شرایط بارش برف و باران در محورها اطلاع پیدا کرده و همواره رعایت سرعت مطمئنه و جوانب احتیاط را در شرایط برفی و بارانی مدنظر قرار دهند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ هنگام عزیمت به محورهای برفی، تصریح کرد: سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک‌کن نیز از جمله موارد مهمی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان در تمام محورها آماده خدمت‌رسانی به مردم و رانندگان هستند، خاطرنشان کرد: امیدوارم رانندگان با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سفری ایمن و بدون حادثه داشته باشند.

کد خبر 631540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.