برپایی موکب کتاب در ایستگاه مقاومت منطقه ۲ اصفهان

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از برپایی موکب کتاب و غرفه کودک در ایستگاه مقاومت به مناسبت سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد اظهار کرد: به مناسبت سومین سالگرد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در محل میدان واعظ منطقه دو، موکب خدمت‌رسانی و پذیرایی با عنوان «ایستگاه مقاومت» ایجاد شده است. در کنار آن موکب کتاب و غرفه «کودک و سردار» ایجاد شده که کودکان را دعوت به نقاشی با محوریت سردار سلیمانی می‌کند.

وی افزود: آغاز به کار این موکب که با حضور اقشار مختلف مردمی، معتمدان محلی و روحانیون، حوزه ۶ بسیج امام صادق (ع) و مدیران منطقه دو همراه بود که بسیار مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی همچون پخش فیلم و کلیپ از سردار شهید سلیمانی، سرودخوانی مرتبط با شهادت ایشان، اجرای تئاتر خیابانی و برپایی موکب کتاب نیز بخشی از برنامه‌های این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از شخصیت‌های مهم و از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که سبک زندگی او باید برای نسل آینده تبیین شود.

برپایی موکب کتاب در ایستگاه مقاومت منطقه ۲ اصفهان

صیرفی‌نژاد تصریح کرد: سردار سلیمانی ولایتمدار بود و به رهبر و مقتدای خویش عشق می‌ورزید و فعالیت‌ها و اعمال او همه در خط ولایت بود، به همین دلیل به این شهید والامقام لقب «مالک اشتر ولایت» داده شده است.

وی در ادامه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهید والامقام را یکی از مهمترین وظایف برشمرد و گفت: سردار دل‌ها فرزند انقلاب است و کتابخوانی یکی از برنامه‌های همیشگی او بود، بر همین اساس ما موکب کتابی به مناسبت سومین سالگرد ایشان در مجاورت ایستگاه مقاومت برپا کردیم که تا امروز _پنج شنبه پانزدهم دی_ ادامه دارد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان ساعات کار ایستگاه مقاومت را صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ اعلام کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی مناسبی مرتبط با سردار سلیمانی و رشادت‌های وی برای اقشار مردم تدارک دیده شده است.

کد خبر 631522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.