آسفالت بیش از ۱۶۹ هزار مترمربع از معابر شهری بندرانزلی

شهردار بندرانزلی گفت: از فروردین‌ماه امسال تاکنون ۱۶۹ هزار و ۵۴۰ مترمربع از معابر این شهر آسفالت شده است.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه در شهر گردشگرپذیر بندرانزلی و رضایتمندی شهروندان، آسفالت معابر یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است، در این راستا شهرداری از فروردین ماه سال جاری تاکنون ۱۶۹ هزار و ۵۴۰ مترمربع از معابر این شهر را آسفالت کرده است.

وی افزود: در این طرح، نوار ساحلی خیابان پاسداران، خیابان ضلع شرقی بازار ماهی‌فروشان، خیابان‌های نواب، رودکی، پاسداران و پاییز، انتهای خیابان میرزا کوچک خان تا بانک ملی شعبه بلوار پاسداران، خیابان‌های موج، ساحل و شهید مهدی‌پور، شنبه‌بازار بین پل واحدی تا پل پیل علی باغ، محوطه ورزشگاه سیروس قایقران، میدان مالا تا گاز، مسیر دسترسی به کارخانه کمپوست و سایر معابر شهری آسفالت شده است.

شهردار انزلی خاطرنشان کرد: برای اجرای این مقدار آسفالت تاکنون حدود ۵۰ میلیارد و ۸۶۲ میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری و از محل قیر یارانه‌ای سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور هزینه شده است.

خلیلی اضافه کرد: در حال حاضر آسفالت خیابان نیایش به مساحت ۵۵۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان آغاز شده است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی، آسفالت این خیابان تا پایان دی‌ماه به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 631514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.