اطلاع از وضعیت راه‌ها در شرایط بارانی و برفی الزامی است

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان با بیان اینکه براساس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، برای روزهای پایان هفته شاهد بارش برف و باران هستیم، گفت: اطلاع از وضعیت راه‌ها توسط مسافران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه براساس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، برای روزهای پایان هفته شاهد بارش برف و باران هستیم، اظهار کرد: اطلاع از وضعیت راه‌ها توسط مسافران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مسافران قبل از مسافرت باید از وضعیت راه‌ها اطلاع کسب کنند و شرایط لازم را پیش‌بینی کنند تا در زمان بارش باران و برف و یخبندان دچار گرفتاری و سانحه نشوند.

وی با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات و رانندگی با سرعت مطمئنه را لازم و ضروری دانست و ادامه داد: رعایت قوانین و مقررات در شرایط بارش باران و برف باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان با اشاره به خودداری از مسافرت‌های غیرضروری، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تعدادی از هم‌وطنان و هم استانی‌ها، مناطق غرب و کوهستانی استان را به دلیل وجود پیست‌های اسکی و شرایط خاص جغرافیایی برای مسافرت انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به بارش برف و باران توصیه می‌شود که افراد مسافرت به مناطق غربی و کوهستانی را به زمان‌های دیگری موکول کنند، زیرا در شرایط کنونی می‌تواند حوادثی ایجاد کند، همچنین در صورتی که شرایط جوی مناسب نباشد از سمت پلیس‌راه محدودیت یا ممنوعیت ترافیکی اعمال می‌شود.

کد خبر 631510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.