رتبه شهرداری لیسار به درجه ۴ ارتقا یافت

رئیس شورای اسلامی شهر لیسار از ارتقای رتبه شهرداری این شهر ساحلی به درجه چهار کشور خبر داد.

علیرضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ارتقای درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره (۳) ماده (۱) آئین‌نامه «حقوق و مزایای شهرداران» مصوب یکم تیرماه ۱۳۷۰ هیئت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها که در نامه شماره ۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹ به تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وقت کشور رسیده است، انجام می‌شود.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آن‌ها گذشته است، می‌توانند پیشنهاد ارتقای درجه خود را پس از تأیید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر لیسار خاطرنشان کرد: ارتقای درجه شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذی‌ربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه‌بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های این سازمان انجام می‌شود که شهرداری لیسار از درجه سه به درجه چهار ارتقا یافت.

وی تصریح کرد: افزایش و تحقق بودجه مصوب شهرداری در سال گذشته و امسال و تلاش‌های شهردار و کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر لیسار در ارتقای درجه این نهاد مؤثر بوده است.

غفاری افزایش بودجه و اعتبارات استانی و کشوری را از مزایای ارتقای این رتبه دانست و گفت: با ارتقای شهرداری لیسار به درجه چهار واحدهای سازمانی ارتقا و امکانات و تجهیزات آن نیز افزایش می‌یابد.

به گزارش ایمنا، لیسار شهری ساحلی در استان گیلان و از توابع شهرستان تالش است که در جاده ترانزیتی رشت_آستارا قرار دارد. شهرداری لیسار در سال ۱۳۷۹ تأسیس شده است.

کد خبر 631491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.