مهدی تارتار: داور یک‌طرفه سوت زد و پنالتی‌مان را نگرفت/ بازیکنانم به فکر رفتن هستند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تا پیش از این بازی، از نتایج و امتیازات کسب‌شده راضی بودم، اما این بازی من را تحت‌تاثیر قرار داد و از برخی بازیکنانم ناراحت هستم. فکر می‌کنم تلاشی که انتظار داشتیم را انجام ندادند. باید خیلی پرتلاش باشند تا در جدول سقوط نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پس از مصاف ذوب‌آهن برابر هوادار در هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر و شکست یک بر صفر، اظهار کرد: بازی زیبایی نبود و هر دو تیم سعی در تحت فشار قرار دادن یکدیگر داشتند. هوادار به‌خوبی ما را تحت فشار گذاشت و روی ضربه کرنر به گل رسید. جز آن موقعیت آن‌چنانی وجود نداشت. تا اینکه در نیمه دوم بازیکن ما اخراج شد و با این کار، شرایط سخت‌تر شد. روی ضربات ایستگاهی هم کم‌دقت بودیم. درنهایت هوادار به خواسته خود رسید و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به عملکرد کوبل داوری در بازی امروز افزود: باید ضعف خودمان را پوشش دهیم. به‌نظرم داور هم نمره قبولی نگرفت و فکر می‌کردم بهتر از این عمل کند. در یک صحنه، بازیکن حریف روی بازیکن ما خطای پنالتی کرد، اما داور چشم‌پوشی کرد و یک‌طرفه سوت زد. امیدوارم داوران ما یاد بگیرند که با صدا خطا نگیرند. باید به بازیکنانمان یاد بدهیم که وقتی زمین می‌خورند، فریاد بزنند. به‌نظرم داور کم‌تجربه بود و قضاوت خوبی نداشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن نبود تماشاگران در ورزشگاه‌ها را دلیل کم‌انگیزه بودن بازیکنان و تیم‌ها دانست و خاطرنشان کرد: حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها خیلی مؤثر است. در چند هفته گذشته هم گفتم که باید راهکاری باشد که تماشاگران به ورزشگاه‌ها بیایند. بازی‌ها دوستانه شده و بی‌روح است و همه بازی‌ها به همین شکل است.

مهدی تارتار با توضیح درباره کیفیت و سطح بازی‌های لیگ برتر در نیم‌فصل اول گفت: تیم‌های ما دفاع کردن را خوب یاد گرفته‌اند. در فاز تهاجمی خوب نیستیم. در این بخش باید بازیکنان باکیفیتی به‌ویژه بازیکنان خارجی را جذب کنیم. تیم خودمان خیلی نمی‌تواند بازیکن باکیفیت خارجی جذب کند و از این سمت هم بازیکنان خوب جذب تیم‌های متمول و خارجی می‌شوند. در این بین، در حق بعضی تیم‌ها اجحاف می‌شود. امیدوارم شرایط طوری شود که تیم‌های صنعتی بودجه مساوی داشته باشند.

وی درباره نتایج مشابه ذوب‌آهن در فصل گذشته و فصل جاری تصریح کرد: تا پیش از این بازی، از نتایج و امتیازات کسب‌شده راضی بودم، اما این بازی من را تحت‌تاثیر قرار داد و از تعدادی از بازیکنانم ناراحت هستم. فکر می‌کنم تلاشی که انتظار داشتیم را انجام ندادند. باید خیلی پرتلاش باشند که خدای نکرده در جدول سقوط نداشته باشیم.

سرمربی گاندوهای اصفهان هجوم پیشنهادها به‌سمت بازیکنان پیش از آغاز فصل نقل‌وانتقالات را مشکل تیمش دانست و گفت: در دو بازی گذشته، بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند. با توجه به پیشنهادهایی که داشتند، متمرکز نیستند و به فکر رفتن هستند. اما باشگاه از حق و حقوق خود کوتاه نمی‌آید.

تارتار با انتقاد به برگزاری بازی‌ها با وجود آلودگی هوا افزود: فقط می‌خواهند بازی را برگزار کنند. خود من سردرد وحشتناکی داشتم. بازیکنان هم انسان هستند و باید از حقوقشان دفاع شود. اگر شرایط ناسالم است، لازم است رسیدگی لازم انجام شود.

کد خبر 631459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.