مهدی رحمتی: از خودم و شاگردانم رضایت ندارم/ طرفداران و مدیران در فوتبال کم‌حوصله شده‌اند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: من از خودم راضی نیستم، مسئولیت این نتیجه برعهده من است و از طرفداران هم عذرخواهی می‌کنم. ما باید جایگاه خود را بدانیم؛ اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم، باید خیلی بیشتر از این‌ها زحمت بکشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمهدی رحمتی در کنفرانس‌خبری پس از مصاف آلومینیوم مقابل فولاد در هفته پانزدهم لیگ‌برتر و تحمل شکست یک بر صفر خانگی، درباره شکست تیمش مقابل فولاد، اظهار کرد: به فولاد تبریک می‌گویم. این سه امتیاز مبارک‌شان باشد، من از خودم و از بازیکنان تیمم راضی نیستم. ما تا قبل از گلی که خوردیم، به حریف موقعیت ندادیم و در بقیه بازی، توپ و میدان در اختیار ما بود و فولاد داشت از اندوخته خود دفاع می‌کرد. شاید به‌خاطر دفاع فولاد بود که ما نتوانستیم موقعیت صددرصد گل داشته باشیم، اما فکر می‌کنم ضربه سر وحید محمدزاده باید گل می‌شد.

وی افزود: من از خودم راضی نیستم و مسئولیت این نتیجه بر عهده من است. از طرفداران عزیز عذرخواهی می‌کنم. ما باید جایگاه خود را بدانیم. اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم، باید خیلی بیشتر از این‌ها زحمت بکشیم. ما بازی را خوب شروع نکردیم و اگر خوب شروع می‌کردیم، گل نمی‌خوردیم. بازهم به فولاد تبریک می‌گویم و انتظار من از بازیکنان بیشتر است و باید تمرکز تیمی ما بیشتر باشد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص ۱۵ هفته سپری‌شده لیگ‌برتر، خاطرنشان کرد: فوتبال ما خیلی مشکل دارد و باید برای این مسئله ساعت‌ها وقت گذاشت، هم طرفداران فوتبال و هم مدیران کم‌حوصله هستند و بیشتر مربیان به‌دنبال این هستند اول گل نخورند و بعد به نتیجه برسند. در فوتبال دفاع‌کردن راحت است اما حمله کردن و موقعیت‌سازی سخت است که شما دیدید بازیکنان ما این کار را انجام دادند، اما برخی اوقات بدشانسی، باعث گل نشدن موقعیت‌ها می‌شود.

سرمربی ایرالکو اراک ادامه داد: جواد نکونام نزدیک به سه سال است که در فولاد کار می‌کند و بازیکنان خودش را گرفته است و تفکرات خودش را منتقل کرده است، بازیکنان هم کارهای موردنظر وی را انجام می‌دادند. ما نیاز به زمان داریم و گام به گام بهتر می‌شویم. این دومین پنجره نقل و انتقالاتی من است و بازیکنان از ما جدا خواهند و بازیکنان جذب می‌شوند که انگیزه داشته باشند و به آلومینیوم کمک کنند.

سیدمهدی رحمتی با اشاره به سبک بازی تدافعی فولاد، تصریح کرد: باید به سبک هر مربی احترام گذاشت. من درباره تیم فولاد نمی‌خواهم صحبت کنم، اما در بازی پرسپولیس و تراکتور هم به همین شکل باختیم. ما در بازی مقابل تراکتور، بالای ۱۰ موقعیت خطرناک داشتیم. مشکل ما، تمرکز است و تیمی بخواهد جایگاه بالایی داشته باشد، باید تمرکز خود را حفظ کند.

وی گفت: ما برای جام‌حذفی و لیگ‌برتر برنامه داریم و از همان روز اول تلاش می‌کنیم با تمام قوا به میدان برویم. نمی‌خواهم تیمی را ضعیف ببینیم. با تمام توان خود در جام حذفی به میدان می‌رویم. بحث استراحت و میدان دادن به جوانان نیست. ما تا نیم‌فصل اول به جمع بندی رسیدیم که چه بازیکنانی به ما می‌توانند کمک کنند و کدام بازیکنان باید از ما جدا شوند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: به طور قطع برای جام حذفی برنامه داریم. دیدگاه ما نسبت به آلومینیوم، حفظ جایگاه سال قبل و حفظ روند خوب خودمان است. همان‌طور که می‌بینید تیم‌های بزرگ نمی‌توانند به راحتی ما را ببرند یا با حداقل گل شکست می‌خوریم. بیشتر هدف‌گذاری ما برای سال آینده است اما با تمام قوای خود در جام حذفی حاضر می‌شویم تا ان‌شاءالله دوباره به فینال برویم.

رحمتی با اشاره به نقل‌وانتقالات آلومینیوم و شایعات مطرح‌شده در رسانه‌ها و فضای‌مجازی، گفت: ما با هیچ بازیکنی صحبت نکردیم. من برخی از بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار دادم. به طور قطع بازیکنانی که تا الان با ما بودند، از ما جدا خواهند شد. دیگر انرژی این را ندارم که بخواهم به موارد بیهوده اصرار کنم. اگر قرار بود اتفاقی رخ دهد، تا نیم‌فصل رخ می‌داد و وقتی اتفاقی رخ نداده است، این بازیکنان از جمع ما جدا خواهند شد.

کد خبر 631455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.