افتتاح مرکز توانمندسازی کوثر در منطقه ۱۳ پایتخت

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مرکز توانمندسازی کوثر در منطقه ۱۳ پایتخت به‌منظور فراهم کردن زمینه اشتغال‌ برای زنان سرپرست خانوار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _ چهارشنبه چهاردهم دی _ در بازدید از پروژه‌های فرهنگی منطقه ۱۳ پایتخت و مجموعه فرهنگی و ورزشی کاج در پارک جنگلی سرخه‌حصار اظهار کرد: این مجموعه فرهنگی‌ورزشی چند سال است که تعطیل شده و از آن استفاده نمی‌شود، در حالی که راه‌اندازی این مجموعه می‌تواند به سرانه فرهنگی منطقه ۱۳ کمک کند.

وی افزود: در تلاشیم مجموعه فرهنگی و تفریحی کاج سریع‌تر فعالیت خود را دوباره آغاز کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: از روند ساخت المان شهدای گمنام پارک سیمرغ منطقه ۱۳ بازدید کردم. یک طراحی سنتی همراه با ویژگی‌های مدرن در ساخت این المان به‌کار رفته که نکته مثبتی است. امیدوارم تا پایان سال این پروژه تکمیل و به مکان مناسبی برای رویدادهای فرهنگی تبدیل شود.

نادعلی با اشاره به بازدید از مجموعه ورزشی روح‌الله تصریح کرد: این مجموعه نزدیک به چهار سال است که فعالیتی نداشته و تعطیل بوده است. اختلاف نظر میان شهرداری منطقه ۱۳ و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران یکی از دلایل فعالیت نداشتن این مجموعه است که به دوره قبل مدیریت شهری مربوط می‌شود.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری در دوره ششم مذاکراتی را برای راه‌اندازی این مجموعه ورزشی آغاز کرده است و پیگیر رفع مشکلات این مجموعه ورزشی هستم و امید است به‌زودی مشکلات رفع شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد در دوره ششم مدیریت شهری تهران مشکلات مجموعه‌های ورزشی پایتخت رفع شود، گفت: برای اینکه سرانه فضای ورزشی مناطق افزایش یابد، مشکلات پروژه‌های فرهنگی در مناطق را پیگیری می‌کنیم و مرکز توانمندسازی کوثر به‌منظور ایجاد شغل برای زنان سرپرست خانوار در منطقه ۱۳ افتتاح شد.

کد خبر 631447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.