گربه‌سیاهی به‌ نام هوادار و ساکت الهامی!

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در سومین تقابل خود در تاریخ لیگ‌ برتر مقابل هوادار، مانند دو بازی قبلی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و برای چهارمین بار طی سال‌های اخیر برابر ساکت الهامی چیزی جز شکست به‌ دست نیاورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال هوادار تهران و ذوب‌آهن اصفهان امروز _ چهارشنبه چهاردهم دی _ از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پاس قوامین، آخرین دیدار نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس را برگزار کردند که حاصل آن، پیروزی یک بر صفر هوادار مقابل ذوب‌آهن بود.

تک‌گل این دیدار توسط عزت‌الله پورقاز، مدافع کهنه‌کار و باتجربه هوادار، در دقایق تلف‌شده نیمه اول وارد دروازه پارسا جعفری شد. پارسا جعفری که پس از مصدومیت حبیب فرعباسی فرصت قرار گرفتن در ترکیب ذوب‌آهن را پیدا کرده بود، برای سومین‌بار از هفت حضور خود در لیگ برتر با پیراهن ذوب‌آهن مقابل هوادار ایستاد. گلر جوان گاندوها مانند دو بازی قبلی یک بار دروازه‌اش باز شد و شکستی دیگر را برابر هوادار در کارنامه خود ثبت کرد.

ذوب‌آهن نیز پس از تحمل فقط دو شکست در چهارده هفته گذشته که مقابل بالانشین بود، سومین‌بار دربرابر تیم پایین‌جدولی هوادار در لیگ برتر و در بدترین برهه شکست خورد. بدین ترتیب سبزپوشان اصفهانی که برای سومین بار در تاریخ لیگ برتر مقابل هوادار قرار گرفتند با نتیجه مشابه بازی‌های قبلی با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند تا کماکان در حسرت پیروزی برابر هوادار بمانند.

ضمن اینکه تیم فوتبال ذوب‌آهن طی سه فصل اخیر، چهار بار مقابل تیم‌هایی که هدایتشان بر عهده ساکت الهامی است قرار گرفته و متحمل چهار باخت شده است. ساکت الهامی با تراکتور و هوادار یک بار و با نساجی دو بار موفق به شکست دادن ذوب‌آهن شده است.

کد خبر 631442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.