شعبه خبرگزاری ایمنا در کاشان آغاز به فعالیت می‌کند

مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا که جهت واگذاری صفحه اختصاصی به کاشان سفر کرده است، نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با مؤسسه راه روشن اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا مجید شریفی‌فر در سفر خود به کاشان در مؤسسه راه روشن حاضر شد و به‌منظور ارتقا و توسعه خبرگزاری ایمنا با سیدحسین ساداتی‌نژاد، مدیر این مؤسسه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره سیاست‌ها و راهبردهای خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: این خبرگزاری با ایجاد پل ارتباطی بین شهروندان و مسئولان به رفع نیازهای مردمی می‌پردازد.

مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا تصریح کرد: خبرگزاری شهر و شهروندی ایران (ایمنا) از سال ۱۳۸۵ به‌عنوان یک پایگاه خبری فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرد و هجدهم مهرماه ۱۳۹۱ با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صاحب‌امتیازی شهرداری اصفهان، به خبرگزاری تبدیل شد.

ایمنا تنها خبرگزاری ملی واقع در استان اصفهان

وی افزود: این واحد خبری تنها خبرگزاری کشور است که مرکز آن در استان اصفهان واقع شده است و در حوزه تخصصی شهر و شهروندی فعالیت می‌کند؛ این رسانه پل ارتباطی میان شهروندان و مدیران شهری است و اقدامات و عملکرد شهرداری‌های کشور را به‌عنوان نهادهای عمومی به اطلاع شهروندان می‌رساند.

شریفی‌فرد ادامه داد: خبرگزاری شهر و شهروندی ایران با فعال کردن خبرنگاران و دفاتر خبری خود در کلان‌شهرها و شهرهای ایران زمینه استفاده دیگر شهرداری‌ها، مدیران شهری و شهروندان آن‌ها را از این ظرفیت و پتانسیل خبری به‌منظور اطلاع‌رسانی فراهم ساخته است.

به گفته وی ایمنا با بررسی دغدغه‌های شهروندان در حوزه مدیریت شهری و انعکاس نظرات کارشناسان، دانشگاهیان، پژوهشگران و پاسخگویی مدیران ذی‌ربط تلاش می‌کند در جهت ارتقای کیفیت زندگی شهری گام بردارد.

نقش خبرنگاران در ارتقای امید اجتماعی

سیدحسین ساداتی‌نژاد، مدیر مؤسسه راه روشن نیز در این دیدار با بیان اینکه خبرنگار باید مصلح باشد، نه مخرب، اظهار کرد: مؤسسه راه روشن خبرنگارانی پرورش داده است که همسو با خبرگزاری ایمنا دغدغه‌مندی مشکلات مردم را دارند و در مرتفع شدن آن‌ها تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: خبرنگار باید علاوه بر نقد سازنده با تبیین عملکرد مسئولان به ایجاد افزایش امید در جامعه کمک کند.

مدیر مؤسسه راه روشن از مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا خواست تا با در اختیار قرار دادن یک صفحه خبری به کاشان کمک کنند تا رسانه با همکاری مسئولان دستگاه‌های منطقه در رفع نیازهای مردمی بکوشد.

به گزارش ایمنا، کاشان با فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری از شهر اصفهان دارای بالغ‌بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت و ظرفیت‌های صنعتی، گردشگری و تاریخی است.

کد خبر 631441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.