ضرورت حمایت از سرمایه‌گذار ورزشی در زرند

مسئول کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر زرند گفت: از سرمایه‌گذار ساخت مجموعه ورزشی تنیس در شهر زرند حمایت می‌کنبم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد اسلامیت امروز_چهارشنبه چهاردهم دی‌_ در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با سرمایه‌گذار احداث مجموعه ورزشی تنیس در شهر زرند، اظهار کرد: توجه نکردن به ورزش افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه به‌ویژه در بین جوانان را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: بزرگترین مشکل ورزشی شهر زرند، نبود زیرساخت‌های مناسب در رشته‌های مختلف ورزشی است.

مسئول کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر زرند گفت: حمایت از بخش خصوصی موجب توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان می‌شود، در این زمینه از سرمایه‌گذار ساخت مجموعه ورزشی تنیس در شهر زرند حمایت می‌کنیم.

عباس ایرانمنش، رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز ضمن قدردانی از زحمات سرمایه‌گذار بخش خصوصی گفت: خواسته اعضای شورای اسلامی شهر این است که شهر زرند در زیرساخت‌های ورزشی به جایگاه شایسته‌ای برسد.

وی نظر کمیسیون ورزشی شورای شهر زرند را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با همراهی و همکاری کردن با سرمایه‌گذار، شهر و شهروندان سود خواهند برد.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند تصریح کرد: باید ترغیب برای دیگر جوانان و سرمایه‌گذاران در این راه ارزشمند ایجاد کنیم.

افضلی، سرمایه‌گذار احداث مجموعه ورزشی تنیس در شهر زرند با اشاره به استعدادهای بی‌نظیر جوانان زرند در این رشته ورزشی، گفت: جوانان این شهر با کمترین امکانات به مسابقات کشوری راه پیدا کرده‌اند و به مقام‌های ارزشمندی دست پیدا کرده‌اند.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه ورزشی از رئیس و مسئول کمیسیون ورزشی شورای شهر تقاضای همکاری و حمایت دارم.

به گزارش ایمنا، در این جلسه مقرر شد نقشه پایه و طرح کامل این مجموعه ورزشی به صحن علنی شورا جهت بررسی و تصمیم‌گیری نهایی ارائه شود.

کد خبر 631437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.