دستگیری ۲۱ معتاد و خرده‌فروش مواد افیونی در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: ۲۱ خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر دو کیلوگرم انواع مواد افیونی در طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس شهرستان کشف شد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرایم و جلب رضایت شهروندان، مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان شاهین‌شهر به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، پس از هماهنگی با مرجع قضائی هشت نفر از خرده‌فروشانی که از قبل در محلات مختلف شاهین‌شهر شناسایی شده بودند، در چند عملیات ضربتی دستگیر و از آن‌ها بیش از دو کیلوگرم انواع مخدر کشف شد، همچنین در نتیجه این طرح ۱۵ نفر از معتادان متجاهر جمع‌آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها که ارتقای امنیت شهرستان را در پی دارد، با قدرت در روزها و هفته‌های آتی ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع و مصرف موادمخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 631431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.