پاکو خمز: نمایش خوب مقابل استقلال برای ما و هواداران مهم است/ صحبت درباره جام حذفی زود است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: همیشه وقتی با تیم‌های بزرگ و خوب بازی می‌کنید، باید بیشترین تلاش و بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید. ما می‌خواهیم یک بازی خوب به‌نمایش بگذاریم و این برای هواداران و باشگاه خیلی مهم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاکو خمز در کنفرانس خبری پیش از مصاف حساس و مهم تراکتور مقابل استقلال در هفته پایانی نیم‌فصل اول اظهار کرد: سه بازی گذشته تیم فوتبال استقلال را به‌طور کامل دیده‌ام. آن‌ها رقیبی بسیار خوب و البته یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستند. همیشه زمانی که با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنید، باید بیشترین تلاش و بهترین کار خود را انجام دهید.

وی افزود: ما می‌رویم تا بازی خوبی به‌نمایش بگذاریم. زیرا این بازی برای ما و هواداران بسیار اهمیت دارد. کار مربی این است که تیمش بتواند دربرابر حریفان فرصت‌های زیادی ایجاد کند و به بازیکنان بگوید که در این زمینه بهتر شوند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: یک مربی کارش این است که تیمش بتواند موقعیت خلق کند و همچنین خوب دفاع کردن را بلد باشد؛ اما سرمربی نمی‌تواند در ضربات آخر بازیکنانش تاثیر زیادی داشته باشد.

خمز ادامه داد: ما تمرین می‌کنیم، اما گل‌زنی یک مسئله ذاتی و استعدادی است. اگر موقعیت‌هایمان گل نمی‌شود، باید سعی کنیم آنقدر موقعیت بسازیم تا به گل برسیم. من فکر می‌کنم فردا موقعیت زیادی خواهیم داشت و امیدوارم این‌طور باشد و طبیعی است که مقابل تیم‌های بزرگ موقعیت کمتر باشد، اما فکر می‌کنم تیمم این ظرفیت و توانایی را دارد.

وی در پایان با اشاره به دو دیدار متوالی میان استقلال و تراکتور در لیگ برتر و جام‌حذفی خاطرنشان کرد: تمرکز من در زمان فعلی بر روی بازی‌مان در لیگ برتر است و باید بازی به بازی جلو برویم و بعد از بازی مقابل استقلال در لیگ برتر فرصت داریم روی جام حذفی فکر کنیم.

کد خبر 631406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.