جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ شهیدسلیمانی است/کارگزاران نظام همچون حاج‌قاسم عمل کنند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهیدقاسم سلیمانی تنها جان‌فدای شیعیان و مسلمانان نبود، ‌گفت: این شهید جان عزیز خود را فدای صلح و آرامش انسانیت کرد، بشریت مدیون اوست و جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ او برای ما است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نیک‌زادثمرین در نشست علنی امروز _چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه_ مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: شهیدقاسم سلیمانی مظهر انسانیت بود، او فقط «جان فدای» شیعیان و مسلمانان نبود، بلکه جان عزیز خود را فدای صلح و آرامش انسانیت کرد، بشریت مدیون اوست و جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ او برای ما است.

وی حاج‌قاسم سیلمانی را سرباز رشیدی توصیف کرد که به مأموریت خود برای تشکیل محور مقاومت به خوبی عمل کرد و افزود: شهید سلیمانی خار چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی شد و امروز به جرأت می‌توان گفت که هیچ طرحی نیست که توسط آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی طراحی شده باشد مگر اینکه با شکست روبه‌رو شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حاج قاسم این‌گونه درخشید چون خود عمل کرد و به ما نیز آموخت که باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم، آن کس که باید ببیند، می‌بیند. این اخلاص در کنار جهاد و دوندگی شبانه‌روزی ناممکن را برای شهید سلیمانی ممکن می‌کرد و امروز بیش از هر چیز به چنین مجاهدان مخلصی نیاز داریم تا در دیگر سنگرها و جبهه‌ها شب از روز نشناسند و خالصانه با خدا معامله کنند.

وی اظهار کرد: اگر دیروز آزادسازی سوریه، شکست دادن صهیونیست‌ها در جنگ‌های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه، گوشمالی دادن متجاوزان به یمن ناممکن بود اما با جهاد خالصانه ممکن شد، امروز نیز مشکلات اقتصادی و اجتماعی در داخل کشور حل شدنی است به شرطی که کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرضه‌های مختلف همچون قاسم سلیمانی عمل کنند و مانند حاج قاسم سلیمانی باشند.

کد خبر 631282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.