۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
روایت مظلومیت یک قهرمان

یک کاربر فضای مجازی از مظلومیت شهید محسن رضایی نوشت که چند شب پیش در سمیرم به دست اغتشاشگران به شهادت رسیده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک کاربر فضای مجازی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «اغتشاشگران چندی پیش با کمال وقاحت و گستاخی پرچم‌های عزاداری حضرت فاطمه‌الزهرا (س) را پاره کرده و آتش می‌زنند.

در این شرایط و بنا بر ضرورت محسن رضایی و همکارانش مأمور به برقراری امنیت و آرامش در شهر می‌شوند و خود را سپر بلای جان و مال مردم می‌کنند. در این بین چند نفر از اشرار مسلح ناجوانمردانه شروع به تیراندازی به سمت نیروهای مدافع امنیت کرده و رأس ساعت ۱۸:۲۶ محسن رضایی از ناحیه سر مورد اصابت فشنگ جنگی قرار می‌گیرد. هم‌رزمان محسن تلاش می‌کنند تا بلافاصله با آمبولانس وی را به بیمارستان برسانند.

آمبولانس در محل حاضر شده و درصدد انتقال مجروحین به سمت بیمارستان بر می‌آید. در مسیر آمبولانس حامل محسن رضایی که از ناحیه سر مجروح شده و نیاز به رسیدگی فوری دارد، به سمت بیمارستان اتفاقی رخ می‌دهد که روی وحشی‌های داعشی، شمر ظالم و جنایتکاران عالم را سفید می‌کند.!

اشرار خبیث با دو عدد کوکتل مولوتوف به سمت آمبولانس حمله می‌کنند و با به آتش کشیدن آمبولانس، جلو حرکت آن را می‌گیرند. یکی از کوکتل مولوتوف ها به داخل کابین راننده پرتاب می‌شود که موجب آتش گرفتن کابین و سوختگی دست و صورت راننده آمبولانس می‌شود.

راننده آمبولانس مجبور به توقف شده و درصدد خاموش کردن حریق آمبولانس و دست و صورت خود بر می‌آید. راننده آمبولانس جوانمردانه محسن رضایی را با زحمت و مشقت فراوان به بیمارستان می‌رساند اما به دلیل تأخیر در رساندن مجروح به بیمارستان و از دست رفتن فرصت طلایی احیا و درمان، کاری از دست کادر درمان بر نیامده و محسن رضایی به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

شهید محسن رضایی که برای تأمین امنیت جان، مال و ناموس مردم رفته بود جان خودش را فدای آرامش مردم کرد. بچه‌های خردسال محسن رضایی یتیم شدند تا ما امنیت داشته باشیم. محسن عزیز و دوست‌داشتنی روحت شاد.»

روایت مظلومیت یک قهرمان

کد خبر 631267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    خوب