ضرورت اعزام دستگاه‌های برف‌روبی به بویین‌میاندشت

شهردار بویین‌میاندشت گفت: با توجه به حجم بارش برف در شهر بویین‌میاندشت و سرد بودن منطقه انتظار می‌رود در مواقع بحران از ظرفیت مناطق گرمسیر استان که بارندگی به صورت برف و کولاک نیست، استفاده و ماشین‌آلات برف‌روبی این شهرستان‌ها به بویین‌میاندشت ارسال شود.

سیداحمد عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات شهرداری بوئین‌میاندشت در فصل سرد سال، اظهار کرد: به منظور برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر سطح شهر برنامه‌ریزی لازم برای آمادگی و خدمات‌رسانی مطلوب انجام شده است.

وی افزود: عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر و خیابان‌های سطح شهر با استفاده از پنج دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، دو دستگاه کامیون با تیغه برف‌روب و یک دستگاه تراکتور انجام می‌شود.

شهردار بوئین میاندشت با اشاره به استفاده از ۲۵۰ تن مخلوط شن و نمک برای یخ‌زدایی معابر و خیابان‌های اصلی شهر در زمان بارش‌های اخیر برف، خاطرنشان کرد: نیروهای خدماتی و کارکنان شهرداری با برنامه از پیش تعیین شده طی ۷۲ ساعت تمام معابر و خیابان‌های اصلی را برف‌روبی کردند.

عبدالهی اضافه کرد: با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر با تدبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان از ترددهای غیرضروری جلوگیری شد و بازگشایی مسیر بیمارستان، اورژانس، مدارس و دستگاه‌های خدمات‌رسان در اولویت قرار گرفت.

وی گفت: استفاده نکردن از زنجیر چرخ، ریختن برف پس از پارو کردن پشت بام‌ها و داخل منازل به کوچه‌ها و معابر شهر و حجم بالای تماس شهروندان هنگام خدمات‌رسانی مجموعه شهرداری، عملیات برف‌روبی را دو چندان دشوار می‌کند.

شهردار بویین میاندشت ضمن قدردانی از همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در عملیات برف‌روبی، افزود: با توجه به حجم بارش برف در شهر بویین میاندشت و سرد بودن منطقه
انتظار می‌رود در مواقع بحران از ظرفیت مناطق گرمسیر استان که بارندگی به صورت برف و کولاک نیست، استفاده و ماشین‌آلات برف‌روبی این شهرستان‌ها به بویین‌میاندشت ارسال شود.

کد خبر 631258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.