«حاج قاسم» بسترساز بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام بود

معاون وزیر کشور با بیان اینکه «حاج قاسم» بسترساز بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام بود، گفت: دشمنان با ترور سردار سلیمانی تمام عصبانیت خود را از شهدا و ملت ایران نشان دادند.

به گزارش ایمنا، سردار محمدحسین سپهر در یادواره سرداران و ۴۰۸ شهید والامقام و دو شهید گمنام فومن هم‌زمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی، اظهار کرد: مردم گیلان در شهیدپروری و پیروی از ولایت پیشرو و همگام هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون امام خمینی (ره)، معنویت و امت و مردم سبب پیروزی انقلاب شدند، افزود: تداوم این نظام و انقلاب به نقش‌آفرینی همین سه رکن بستگی دارد.

معاون وزیر کشور با اشاره به چرایی مخالفت دشمنان با انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان از اقتدار، تقوا، ایمان و دین مردم ما عصبانی‌اند و وحشت دارند.

وی اسلام ناب، ایران قوی و ایران مستقل را ریشه دشمنی دشمنان با کشور ایران دانست و اضافه کرد: دشمنان از قرن ۱۹ تا ۲۱ سیاست اسلام‌زدایی را از بطن زندگی مسلمانان تدوین کرده‌اند.

سردار سپهر با اشاره به اینکه «حاج قاسم» بسترساز بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام بود که تمام نقشه‌های دشمنان را بی‌اساس کرد، افزود: دشمنان با ترور سردار سلیمانی تمام عصبانیت خود را از شهیدان و خانواده آن‌ها و ملت ایران نشان دادند.

وی با بیان اینکه امروز ما در غرب آسیا جریان مقاومت و تمدن آخر زمانی را کلید زده‌ایم، گفت: ۸۲ کشور با حاج قاسم و سربازانش جنگیدند که در یمن، بحرین و سوریه شکست بخوریم، اما با فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی در این کشورها پیروزی رقم خورد.

معاون وزیر کشور با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور افزود: جوانان ایران اسلامی با اراده و ایمانی که دارند در همه عرصه‌ها دشمنان نظام و ایران اسلامی را به زانو درخواهند آورد.

وی با تاکید بر اینکه امروز مرزهای ما در کرانه‌های مدیترانه است و پیام انقلاب در بین مستضعفان عالم است، گفت: مرزهای ما جغرافیایی نیست، بلکه اعتقادی است. منکر مشکلات اقتصادی و فرهنگی در سختی زندگی کردن مردم نیستیم، اما قرار نیست راه شهیدان را به دشمنان بفروشیم.

منبع: مهر

کد خبر 631229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.