واکنش کنعانی به هتک حرمت مسجدالاقصی توسط وزیر کابینه رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت امور خارجه هتک حرمت مسجدالاقصی توسط وزیر کابینه رژیم نامشروع و نژادپرست اسرائیل را به‌شدت محکوم کرد و گفت: هرگونه هتک حرمت اماکن مقدس فلسطین مصداق نقض مقررات بین‌المللی و توهین به ارزش‌ها و مقدسات مسلمانان جهان است و با واکنش ملت‌های مسلمان مواجه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی اظهار کرد: بیت‌المقدس یکپارچه، پایتخت همیشگی و ابدی کشور فلسطین است و هرگونه هتک حرمت اماکن مقدس فلسطین ازجمله مسجدالاقصی مصداق نقض مقررات بین‌المللی و توهین به ارزش‌ها و مقدسات مسلمانان جهان است و با واکنش ملت‌های مسلمان مواجه خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: مقاومت مردم فلسطین قابل تقدیر است. نسبت‌به ماجراجویی‌ها و اقدامات تحریک‌آمیز کابینه جدید رژیم غاصب صهیونیستی هشدار می‌دهیم و تاکید می‌کنیم که آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف به‌عنوان اولویت اول جهان اسلام بوده و وظیفه همه آزادگان جهان به‌ویژه ملت‌ها و دولت‌های اسلامی است تا برای دفاع همه‌جانبه از بیت‌المقدس و مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر صهیونیستی، به‌صورت متحد عمل کنند.

وی گفت: از مراجع و سازمان‌های بین‌المللی ازجمله سازمان ملل متحد درخواست داریم به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل کنند و مانع تجاوز و اقدامات وحشیانه رژیم متجاوز و نژادپرست صهیونیستی علیه مردم فلسطین و مقدسات مسلمانان شوند.

کد خبر 631218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.